اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) در کردستان:

3000 مددجوی کردستانی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌بینند

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 3 هزار نفر از مددجویان این نهاد تا پایان سال‌جاری خبر داد.

3000 مددجوی کردستانی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌بینند
قنبر موسی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دو بخش مقدماتی و تکمیلی با صرف اعتباری بالغ بر 5میلیارد ریال به این تعداد مددجو در سال‌جاری هدف‌گذاری شده و تاکنون 230 مورد آن انجام شده است.
وی به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد اشتغال و حذف بیکاری اشاره کرد و افزود: ارائه این آموزش‌ها به مددجویان می‌توانند در راستای توانمندسازی آنان با ایجاد اشتغال نقش بسیار مهمی داشته باشد.

* بهرمندی 1650 دانش‌آموز کردستانی از آموزش‌های حرفه‌ای
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی در کردستان گفت: امسال همچنین یک‌هزار و 650 دانش آموز دبیرستانی زیر پوشش این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌بینند.
موسی‌نژاد هدف از ارائه آموزش‌های حرفه‌ای به این دانش آموزان را کسب مهارت‌های حرفه‌ای در کنار تحصیل عنوان کرد و گفت: کسب این مهارت‌ها زمینه ورود آنان را به بازار اشتغال هموارتر می‌سازد.
وی کاریابی برای مددجویان و فرزندان آنان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام در راستای توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: کاریابی و ایجاد اشتغال برای 400 مددجو زیر پوشش این نهاد در سطح استان هدف‌گذاری شده که امیدواریم تا پایان سال جاری با همکاری شرکت‌ها و موسسات مختلف خصوصی این مهم تحقق یابد.
به گفته وی، به منظور تشویق و ترغیب این شرکت‌ها برای جذب مددجویان این نهاد از سوی کمیته امداد امام خمینی به ازای هر مددجویی که در شرکت جذب می‌شود مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول