اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار قیروکارزین تاکید کرد:

استفاده جوانان قیروکارزین از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: جوانان قیروروکازین از فرصت‌های به وجود آمده برای حرفه‌آموزی در این شهرستان استفاده کنند.

استفاده جوانان قیروکارزین از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد بعد از ظهر امروز در بازدید از مرکز فنی حرفه‌ای قیروکارزین اظهار داشت: ارزش انسان به داشتن علم و فنی است که آن را آموخته و از استعدادهای خود در راستای رشد فردی و پیشرفت جامعه استفاده کند.
وی با اشاره به مشکل اشتغال در این شهرستان و کشور بیان داشت: هنر جوانان استفاده از فضای به وجود آمده در بخش آموزشی این شهرستان برای یادگیری فنون و مشاغل مورد نیاز جامعه است.
صمدنژاد افراد دارای فن برای رشد مشاغل فنی این شهرستان در حد مطلوب را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: باید در کار خود خدا را در نظر گرفته و در حرفه‌ای که به مردم خدمت می‌کنیم با نظم و کار وجدانی ضمن داشتن آینده‌نگری موجب رضایت خدا و مردم شویم.
این مقام مسئول خطاب به جوانان بیان داشت: باید در جوانی به فکر آموختن فن و حرفه بود چراکه با بالا رفتن سن و تشکیل خانواده فرصتی برای یادگیری باقی نمی‌ماند و فقط با یادگیری اینکه چگونه بدون تکیه بر دیگران روی پای خود بایستیم به پیشرفت می‌رسیم.
به گزارش فارس، فرماندار قیروکارزین در این دیدار از کارگاه مکانیک با آموزش تعمیر موتورهای بنزینی و گازسوز با دوره‌های 730 ساعته و برگزاری دو دوره در سال با 520 ساعت کار عملی و 210 ساعت آموزش تئوری بازدید کرد.
صمدنژاد در ادامه این دیدار از مرکز فنی و حرفه‌ای قیروکارزین از کارگاه جوشکاری شامل لوله‌کشی گاز خانگی و تجاری، دوره‌های لوله‌کشی نصاب وسایل بهداشتی، دوره کمک در و پنجره ساز پروفیل آهنی و همچنین کارگاه برق صنعتی و ساختمان که دارای دوره‌های 11 ماهه با یک‌هزار و 90 ساعت آموزش برای 40 نفر در هر دوره و کارگاه عمران و نقشه‌کشی ساختمان بازدید کرد.
آموزش‌های مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان قیروکارزین رایگان بوده و در پایان به کارآموزان بعد از برگزاری آزمون‌های استانی و کشوری گواهی‌نامه بین‌المللی اعطا می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول