اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی:

اعتقاد نماینده مجلس به ولایت فقیه‌ باید درونی باشد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی گفت: ‌ولایت‌مداری یک نماینده باید به گونه‌ای باشد که تنها در شعارهای آن نماینده ختم نشود و در درون نیز به ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد.

اعتقاد نماینده مجلس به ولایت فقیه‌ باید درونی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی کامیار ظهر امروز در همایش علمی آموزشی، گزینش‌گران سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه حضور افرادی که در شان مجلس نیستند نشان بی‌توجهی به منویات رهبری است در بیان علل حضور این‌گونه افراد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور این گونه افراد در مجلس شورای ‌نشان از بی‌توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخاب افراد برای مجلس شورای اسلامی است.
دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی انتخابات را محل روز‌آزمایی ما با دشمن دانست و افزود: استکبار جهانی از قدرت برای تضعیف ملت‌ها استفاده نمی‌کند و در این راستا تلاش دارد که از ضعف ملت‌ها برای نفوذ در میان آنان استفاده کند.
وی در ادامه به معیارهای مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخاب افراد شایسته برای حضور در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این ارتباط بزرگ‌ترین معیارها را برای انتخاب افراد صالح عنوان کرده‌اند.
دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی تاکید کرد: هر جریان و یا گروهی در این میان از این معیار و شاخص فاصله بگیرد نمی‌تواند در این عرصه موثر باشد.
کامیار در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مجلس به عنوان یک نهاد تاثیرگذار در عرصه قانون‌گذاری در سطح کلان کشوری است.

پول‌های کلان برای حضور در انتخابات مخالف معیارهای اسلامی است
دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی اظهار داشت: افرادی که پول‌های کلان برای حضور در مجلس شورای اسلامی هزینه می‌کنند این اقدام آنان با معیارهای اسلامی مطابقت ندارد.
کامیار در بخش دیگری به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با دوری از کانون‌های قدرت و ثروت اشاره کرد و افزود: استفاده از قدرت برای حضور در انتخابات و پیروزی در این عرصه به نوعی استفاده از روش‌های غلط و نادرست است.

هزینه‌کردن پول برای فرستادن افراد تابع آنان به مجلس
کامیار با تاکید بر این‌که ثروت، قدرت ایجاد می‌کند، اظهار داشت: افرادی که دارای ثروت هستند از ثروت خود برای قدرت استفاده می‌کنند و بر این اساس پول‌هایی را هزینه می‌کنند تا افرادی را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.
دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی ادامه داد: حضور این نماینده ها سبب می‌شود که آنان تابع سخنان این افراد باشند.

ولایت‌مداری نماینده مجلس بدون کم و کاست
دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی در ادامه و در بیان شاخص‌ها و معیارهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یک نماینده مجلس شورای اسلامی باید ولایت‌مدار بدون کم و کاستی باشد.
وی دینداری را از دیگر شاخصه‌های یک نماینده مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: دینداری یک نماینده مجلس شورای اسلامی باید در همه عرصه‌ها باشد چراکه دینداری یک نماینده مانع انحراف او می‌شود.

ولایت‌مداری یک نماینده مجلس باید درونی باشد نه در شعار
دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی تاکید کرد: بحث ولایت‌مداری یک نماینده باید به گونه‌ای باشد که تنها در شعارهای آن نماینده ختم نشود و در درون نیز به ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد.
دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: آنچه که در عرصه انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است این است که مردم دراین عرصه حضور گسترده‌ای داشته باشند.
دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی در ادامه به حضور آمریکا در عراق اشاره کرد و گفت: آمریکا برای نفوذ در عراق و حضور فیزیکی‌اش در این کشور از قدرت نظامی استفاده نکرد و در این راه از ضعف این کشور برای نفوذ در میان آنان استفاده کرد.
وی ادامه داد: آنان به گونه‌ای اقدام کردند که حرف آنان به گفتاری برای این ملت تبدیل شد و در نهایت بدون استفاده از قدرت نظامی وارد این کشور شدند
دبیر هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی تاکید کرد: آنان به گونه‌ای اقدام می‌کنند و از ضعف‌های ملت‌ها برای خود بهره می‌گیرند که مردم آن کشورها برای آنان فرش قرمز پهن کنند.
کامیار در ادامه به انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر در هر یک از عرصه‌ها از خود ضعف نشان‌ دهیم دشمن این نتیجه را می‌گیرد که می‌تواند در این حوزه حضور گسترده داشته باشد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول