اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز تاکید کرد

خلق حماسه در انتخابات با همراهی ولایت فقیه

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: ایجاد یک صحنه حماسی دیگر در انتخابات امسال با همراهی ولایت فقیه بزرگترین وظیفه جامعه است.

خلق حماسه در انتخابات با همراهی ولایت فقیه
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی بعد از ظهر امروز در چهارمین نشست سیاسی کانون بسیج فرهنگیان ناحیه سه و چهار شیراز با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای امسال از ارزش بالایی برخوردار است اظهار داشت: این نخستین انتخابات پس از جریان فتنه است که مردم فهیم ما با حضور حداکثری خود می‌توانند یک صحنه جهادی دیگر را به تصویر بکشند.
 اسماعیلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره انتخابات امسال توجه به دو ویژگی را در برگزاری انتخابات موفق، لازم و ضروری دانست و بیان داشت: نخستین ویژگی حضور حداکثری مردم و ایجاد امید در جامعه و دوم انتخاب فرد اصلح و مورد تایید انقلاب و نظام است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز وظیفه و رسالت سپاه را پاسداری از ارزش‌ها و برگزاری هرچه بهتر انتخابات دانست و ابراز داشت: سپاه باید با برگزاری انتخاباتی پرشور و با آرامش، آحاد مردم را نسبت به شاخصه‌های تعیین شده توسط رهبر انقلاب آگاه‌تر کند.
وی جایگاه بیداری اسلامی در منطقه را برگرفته از جایگاه نظام جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: جایگاه انقلاب و نظام ما در دنیا جایگاه بالا و اثبات شده‌ای است و همه نگاه ها به ایران اسلامی دوخته شده است، بنابراین انتخابات امسال باید با حضور حداکثری و هوشیاری و آگاهی نسبت به شناخت افراد اصلح برگزار شود.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه دشمن مانند همیشه قصد رخنه در صفوف مردم و ایجاد شکاف در میان آنها را دارد گفت: آنان با تحریم و تخریب ارکان نظام، کوچک جلوه دادن پیشرفت‌های عظیم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف و تبلیغات دروغین خود در صدد ضعیف و ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی هستند اما مردم ما باز نیز با حضور خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تمام فتنه‌های آنان را به یاس تبدیل  و یک‌بار دیگر بیداری و مقاومت ایران اسلامی را به جهانیان اعلام می‌کنند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول