اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

جریان انحرافی به دنبال کمرنگ کردن اصل ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: جریان انحرافی با این بینش که دوره اسلام‌گرایی به پایان رسیده درصدد آن است که موضوع ولایت مطلقه فقیه را کمرنگ جلوه دهد.

جریان انحرافی به دنبال کمرنگ کردن اصل ولایت فقیه است
حجت‌الاسلام جعفر طزری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: جریان انحرافی با این بینش که دیگر نیاز نیست مسیر گذشته را طی کرد و هم‌اکنون در عصر ظهور صغری قرار داشته و اختیار امور در دست امام زمان (عج) است، اعتقاد دارد نیازی به ولایت‌ فقیه نیست و با این تفکر مذموم وارد عرصه انتخابات می‌‌شود.
طزری گفت: طرفداران این طیف قصد دارند با به دست آوردن 150 کرسی از کرسی‌های مجلس، قدرت را در خانه ملت به دست بگیرند و آنگاه به خیال خام خود اختیارات ولی فقیه را کم کنند.
وی افزود: باید دانست که از هم‌اکنون رفقای این گروهک برای رسیدن به این خواسته شوم در حال فعالیت شدید در حوزه‌هایی که تک نماینده بوده، هستند.
امام جمعه چرام در ادامه جریان اصلاحات را سه دسته دانست و گفت: گروه اول که در انتخابات 88 حضور فعالی داشتند و رویکرد آنان نسبت به انتخابات تحریم است.
طزری بیان کرد: طیف دیگر جریان اصلاحات شرکت در انتخابات را مشروط به شرط‌های خود دانسته و چون این شرط عملی نشد در انتخابات شرکت نمی‌کنند.
وی دسته سوم جریان اصلاحات را طیف معتدل آنها دانست که همان اقلیت مجلس هستند و در انتخابات شرکت می‌کنند.
طزری به موضع استکبار در قبال انتخابات ایران اشاره کرد و گفت: تمام تلاش استکبار این است که حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد تا بتواند از این طریق فشارهای خود را بر دولت و نظام بیشتر کرده و اپوزیسیون را زنده نگه دارد.
وی اضافه کرد: دشمن قصد دارد این باور را به مردم القا کند که با نبودن ساختارشکنان در عرصه، انتخابات کمرنگ شده و با این بهانه تحریم‌ها و فشارها را از داخل و خارج بر نظام وارد کرده و نظام را به چالش بکشانند تا نظام با این فشارها از مسیر خود خارج شود.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول