اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

ولایت فقیه ارزشمندترین دستاورد انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ولایت فقیه ارزشمندترین دستاورد انقلاب است و باید در حفظ این جایگاه تلاش کنیم.

ولایت فقیه ارزشمندترین دستاورد انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، هامون محمدی بعداز ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان رمز ماندگاری نظام اسلامی را ایمان و اعتقاد راسخ مردم در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.
وی اظهار داشت: ولایت فقیه ارزشمندترین دستاورد انقلاب است و باید در حفظ و صیانت و پاسداری از این جایگاه تلاش کنیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان مهم‌ترین شاخصه پیروزی ارتش اسلام بر ارتش کفر در دفاع مقدس را یک تکلیف خواند و اذعان کرد: ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی بزرگ‌ترین شاخصه پیروزی ما در دفاع مقدس بود.
وی سپاه را در شرایط کنونی بازوی توانمند انقلاب اسلامی نامید و تصریح کرد: سپاه مقتدرانه از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی پاسداری می‌کند و همین موضوع موجب ضدیت علنی دشمن با این نهاد انقلابی است.
محمدی یکی از ماموریت‌های بزرگ سپاه را حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات بیان داشت: سپاه و بسیج نقش مؤثر و مهمی در فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند.
وی اذعان کرد: شأن سپاه پاسداران بالاتر از تمام جریانات موجود در کشور بوده و این نهاد بزرگ انقلابی تنها تحت امر ولایت مطلقه فقیه است.
فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین با بیان خاطراتی از فرماندهان جوان دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با پرورش نیروهای بسیجی توانمند در دوران هشت سال دفاع مقدس از کیلومترها دورتر و در پشت جبهه، رزمندگان اسلام را مدیریت می‌کردند.
وی پرورش نیروهای توانمندی که بتوانند نقطه اتکا و تکیه‌گاه نظام و انقلاب اسلامی باشند را یکی از وظایف فرماندهی جدید سپاه پاسداران ناحیه بندرانزلی عنوان کرد.
در این مراسم علیرضا مسرور به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه انزلی معرفی و از تلاش‌های محمدعلی اعتماد قدردانی شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول