اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان خبر داد

ثبت 14 هزار واقعه ولادت در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ثبت احوال استان زنجان: در 9 ماه گذشته 14 هزار و 156 واقعه ولادت در استان ثبت شده است.

ثبت 14 هزار واقعه ولادت در زنجان
یعقوب حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان‌ اظهار داشت: در 9 ماه گذشته 14 هزار و 156 واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است.
وی یادآور شد: میزان ولادت استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.27 درصد افزایش داشته است‌.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه در 9 ماهه سال 89 در استان زنجان 13 هزار و 197 واقعه ولادت ثبت شده بود، افزود: این میزان در سال جاری به 14 هزار و 156 نفر افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته تعداد ولادت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع 14 هزار و 35 واقعه بود، یادآور شد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 7.19 درصد افزایش داشته است.
حسینی تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در 9 ماهه سال جاری را 13 هزار و 810 واقعه عنوان کرد و بیان داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 7.05 درصد افزایش داشته است.
وی تصریح کرد: در 9 ماهه سال جاری 4 هزار و 68 واقعه وفات به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.19 درصد افزایش داشته است‌.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه در شش ماه سال گذشته 3 هزار و 795 واقعه فوت به ثبت رسیده است، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری این میزان به 4 هزار و 68 مورد افزایش یافته است که نسبت به سال گذشته 7.19 درصد افزایش یافته است.
وی بیان داشت: در 9 ماهه سال جاری تعداد فوت ثبت شده تا یک سال پس از وقوع 3 هزار و 571 واقعه است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.04 در صد افزایش داشته است‌.
حسینی تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی در 9 ماهه سال جاری را 3 هزار و 330 واقعه اعلام کردو خاطرشنان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 12.6 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری 12 هزار و 252 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 1.34 درصد افزایش داشته است‌.
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه در 9 ماهه سال جاری یک هزار و 159 واقعه طلاق به ثبت رسیده است، یادآور شد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.22 درصد افزایش داشته است‌.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول