اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دزفول خبر داد

برداشت 380 تن لیموترش از باغات مرکبات دزفول

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی دزفول گفت: عملیات برداشت لیموترش از سطح باغات شهرستان دزفول در حال اجرا بوده و تاکنون 380 تن محصول برداشت شده است.

برداشت 380 تن لیموترش از باغات مرکبات دزفول
عبدالرضا مهران‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: عملیات برداشت لیموترش از سطح 213 هکتار از باغات شهرستان دزفول واقع در روستاهای شمس‌آباد، دهقان و به نوار ناظر در حال اجراست و این عملیات با سرعت زیادی همراه است.
وی با اشاره به پیشرفت این عملیات در سطح باغ‌های مرکبات دزفول بیان کرد: تاکنون بیش از 65 درصد از عملیات برداشت در محصول انجام شده است.
مهران‌زاده خاطر نشان کرد: تاکنون یک هزار و 380 تن لیموترش از سطح 138 هکتار با عملکرد 10 تن در هکتار برداشت شده است.
وی با اشاره به برداشت لیموشیرین در این شهرستان افزود: هم‌چنین عملیات برداشت لیموشیرین از سطح 153 هکتار از باغات شهرستان واقع در روستاهای شمس‌آباد ،دهقان و به نوار ناظر در حال اجراست.
مدیر جهاد کشاورزی دزفول با بیان عملکرد برداشت و تولید محصول در این شهرستان تصریح کرد: عملکرد محصول در هر هکتار 16 تن است.
وی با اشاره به میزان لیموشیرین برداشت شده از مزارع دزفول خاطرنشان کرد: تاکنون 496 تن لیموشیرین از سطح 31 هکتار برداشت شده است.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول