اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

آغاز ذخیره‌سازی 5 هزار تن مرکبات و سیب برای عید‌

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی از آغاز ذخیره‌سازی 5 هزار تن انواع مرکبات و سیب برای تامین بازار مصرف استان در روزهای پایانی سال خبر داد.

آغاز ذخیره‌سازی 5 هزار تن مرکبات و سیب برای عید‌
‌به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی استان آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان، با بیان اینکه از هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های جامعی برای روزهای پایانی سال در خصوص تنظیم بازار صورت گرفته است، اظهار داشت: ذخیره‌سازی بیش از 3 هزار تن انواع مرکبات و 2 هزار تن سیب برای تأمین بازار مصرف استان در روزهای پایان سال آغاز شده است و امسال نیز همانند سال‌های گذشته بیش از نیاز استان ذخیره‌سازی صورت گرفته است.
نجفی تأکید کرد: طرح نظارتی ویژه نوروز نیز در سراسر استان با جدیت اجرا خواهد شد.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی و رئیس کمیسیون نظارت استان ادامه داد: از زمان آغاز طرح نظارتی هدفمند کردن یارانه‌ها که هم‌اکنون نیز ادامه ‌دارد تاکنون بیش از 400 هزار مورد بازرسی در سراسر استان صورت گرفته است و نزدیک به 18 هزار پرونده در ‌ارتباط‌ با تخلف‌های صنفی در استان تشکیل شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول