اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران اعلام کرد:

تولید 2 میلیون تن مرکبات در مازندران / دریافت مالیات از تولیدکنندگان مرکبات

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران با بیان اینکه تولید 2 میلیون تن مرکبات در مازندران گفت: با وجود ممنوعیت دریافت مالیات، از تولیدکنندگان مرکبات مازندران مالیات دریافت می‌شود.

تولید 2 میلیون تن مرکبات در مازندران / دریافت مالیات از تولیدکنندگان مرکبات
محمدرضا شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با اظهار داشت: وضعیت مرکبات استان مازندران نسبت به چند سال گذشته خوب بوده و ارقام ما از کمیت و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.
وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اخذ مالیات از تولیدکنندگان مرکبات مازندران تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در بخش مرکبات، دریافت مالیات از تولیدکنندگان توسط ادارات دارایی استان مازندران است.
وی با اشاره به اینکه این مالیات‌ها هم‌اکنون نیز دریافت می‌شود، اضافه کرد: این مشکل تبدیل به نگرانی برای باغداران و فعالان عرصه مرکبات شده است.
شعبانی تصریح کرد: با وجود ممنوعیت دریافت مالیات، از ذخیره سازان، اتحادیه‌های تعاونی و توزیع‌کنندگان مرکبات مازندران از سوی ادارات دارایی استان مالیات دریافت می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه باغداران استان مازندران ادامه داد: بر اساس ماده 33 قانون مربوطه، بخش‌های کشاورزی معاف از پرداخت مالیات هستند اما، عدم رعایت قانون در این بخش را شاهد هستیم.
وی با اعلام اینکه واردات محصولات بی‌کیفیت باغی از کشورهای خارجی در فصل برداشت از دیگر نگرانی‌های ما است، عنوان کرد: باید جلوی واردات بی‌رویه مرکبات ترکیه‌ای که حتی کیفیت شان خیلی کمتر از پرتقال و نارنگی ما است از سوی مسئولان گرفته شود.
شعبانی با اشاره به سطح زیر کشت مرکبات در مازندران و چگونگی تولید در این استان یادآور شد: سطح زیر کشت مرکبات در مازندران بیش از 100 هزار هکتار است که سالانه نزدیک به 2 میلیون تن تولید را در این بخش شاهد هستیم.
انتهای پیام/ح20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول