اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

ولایت و مردم در پیروزی انقلاب نقشی اساسی داشتند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر گفت: دو عنصر مهم ولایت و مردم در پیروزی انقلاب نقشی اساسی داشتند و همه افتخارات ما در این سال‌های پس از پیروزی انقلاب از دهه فجر نشات گرفته است.

ولایت و مردم در پیروزی انقلاب نقشی اساسی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی دهه مبارک فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری اهر برگزار شد، اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای انتقال مفاهیم والای انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید است. 

وی افزود: دهه مبارک فجر به‌عنوان یک سنبل و الگو فرصتی برجسته برای انتقال فرهنگ و دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به جهانیان است.

فرماندار اهر گفت: انقلاب اسلامی ایران مملو از خاطرات و مناسبت‌های ارزشمند است که نسبت به تبیین آنها در آیین‌های گرامیداشت این دهه باید تلاش جدی شود.

وی در ادامه بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها و آیین دهه مبارک فجر تاکید کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال باید نسبت به سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در راستای انتقال دستاوردهای مهم انقلاب به نسل سوم انقلاب برگزار شود.

این مقام مسئول گفت: برنامه‌ها باید طبق چارچوب و دستورالعمل اعلام شده از سوی ستاد دهه فجر کشور با در نظر گرفتن ابعاد اجتماعی، فرهنگی، نوآوری و خلاقیت و به‌روز بودن اجرا شود.  

صدیقی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید با مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی به عمق مبارزات و جانفشانی‌های مردم ایران پی ببرند و خود نیز بکوشند با تلاش و جدیت گام در مسیر توسعه و آبادانی کشور و میهن اسلامی بگذارند.

فرماندار اهر اظهار داشت: دو عنصر مهم ولایت و مردم در پیروزی انقلاب نقشی اساسی داشتند و همه افتخارات ما در این سال‌های پس از پیروزی انقلاب از دهه فجر نشات گرفته و این دهه دو جایگاه مهم ولایی بودن امام و مردمی بودن انقلاب را به اثبات رساند.

صدیقی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه پیام‌های انقلاب اسلامی صادر شده است، افزود: کشورهای آزاده جهان، انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای سرنگونی حکومت‌های مستبد می‌دانند و به آن تاسی کرده‌اند.

وی، توجه به مسائل فرهنگی و ظرفیت‌های موجود شهرستان را ضروری دانست و عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس نهم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باید گسترده باشد.

فرماندار اهر گفت: برای اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر 16 کمیته اعم از کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، تعاون، افتتاح‌ها، مراسم، روستایی، بسیج، مساجد، اصناف و بازاریان، ورزشی، قرآنی، ایثارگران، زنان و خانواده، فرهنگیان، دانش‌آموزی، کودک و نوجوان تشکیل می‌شود.

در ادامه این برنامه جعفر ولی‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر به‌عنوان مسئول ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی این شهرستان و حسن بالاگر مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به‌عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی معرفی و 15 کمیته مختلف ستاد دهه فجر نیز با مسئولیت ادارات و نهادهای ذی‌ربط معرفی و فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول