اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی:

جایگاه بانوان در پیروزی انقلاب تشریح شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: جایگاه تأثیرگذار بانوان در پیروزی رسیدن انقلاب باید بیش از پیش تشریح شود.

جایگاه بانوان در پیروزی انقلاب تشریح شود
ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: زنان کشورمان برای به ثمر نشستن نهال انقلاب زحمات‌ و مرارت‌های زیادی متحمل شدند لذا تبیین و تشریح نقش زنان در پیروزی انقلاب موجب افزایش خودباوری دختران و زنان جامعه می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: چنانچه دختران و زنان به این باور قلبی و سطحی از آگاهی برسند که زنان در به زیر کشیدن دستگاه طاغوت نقش مؤثری داشتند به طور قطع بر روحیه خودباوری و اتکای به نفس آنها افزوده می‌شود از این رو اصحاب رسانه، نخبگان و یادگاران انقلاب باید در راستای گردآوری خاطرات بانوان انقلابی و سلحشور برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کنند.
وی با بیان اینکه بانوان به دلیل داشتن نقش تربیتی و پرورشی برای صیانت از فرهنگ جامعه مسئولیت دارند، ادامه داد: ایادی استکبار جهانی هم‌اکنون همه توان، تجهیزات و انرژی خود را در جبهه‌های جنگ نرم تجمیع کرده‌اند بر این اساس بانوان باید در راستای خنثی کردن این قبیل تهدیدات دشمن و مأیوس کردن آنها گام بردارند و برای تربیت نسل جدید مطابق با موازین دینی و اصول اسلامی کمر همت ببندند.
مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی از کانال بانوان به دنبال تسلط بر فرهنگ کشور ما هستند و یکی از مهم‌ترین حربه‌های آنها بی‌علاقه کردن بانوان به مبحث عفاف و حجاب است بنابراین باید بانوان از طریق حفظ بصیرت و اقدام هوشمندانه برای خنثی کردن این تهدیدها گام‌های بلندی بردارند و از این رهگذر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت بارور شدن نهال انقلاب خدمت کنند.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول