اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی:

نقش زنان در پیروزی انقلاب بی‌بدیل شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی برای جوانان تحلیل شود چرا که نقش زیادی در این رویداد تاریخی داشتند.

نقش زنان در پیروزی انقلاب بی‌بدیل شود
ربابه عدلی امروز در گفتو‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن تشکیل شورای انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: زنان ایران اسلامی در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب پا به پای مردان برای نابودی طاغوت تلاش کردند، از این رو می‌طلبد بیش از پیش در راستای نقش و جایگاه بانوان در شکل‌گیری انقلاب بررسی و مطالعه صورت بگیرد.
این مسئول گفت: زنان کشورمان نه‌ تنها در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی صمیمانه در راه تحقق آرمان‌های شهدا و عملی کردن چشم‌‌انداز مورد نظر بنیانگذار کبیر انقلاب تلاش می‌کنند بلکه به طور خستگی‌ناپذیر در سنگر‌های مختلف در حال خدمت کردن به این مرز و بوم هستند.
وی با بیان اینکه زنان بسیجی در حوزه‌های مختلف اعم از علمی و فرهنگی به برکت انقلاب حضور یافته‌‌‌‌اند، ادامه داد: زنان نه تنها برای رشد و اعتلای کشورمان به‌طور شبانه‌روزی در حال تلاش هستند بلکه برای خنثی کردن تهدیدهای مختلف دشمنان به بهانه‌های گوناگون در صحنه‌ها حضور می‌یابند.
عدلی با بیان اینکه امروز دشمنان برای تهدید فرهنگی علیه کشورمان برنامه‌ریزی و سیاستگذاری می‌کنند، ادامه داد: ایادی استکبار جهانی در طول سال‌های گذشته به دلیل وقوع انواع پیشرفت در صنایع دفاعی از حمله نظامی ناامید شده، پس مهم‌ترین تهدید دشمن در حال حاضر تهدید فرهنگی است.
مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی به نقش بی‌بدیل بانوان در خنثی کردن این تهدید اشاره کرد و گفت: دشمنان برای پیاده کردن نقشه‌های شوم خود در حوزه فرهنگ بانوان را در کانون توجه خود قرار داده‌اند، لذا می‌طلبد زنان فهیم و متدین کشورمان با رعایت عفاف و حجاب خود همچنین با عمل کردن به توصیه‌های اولیای الهی در راستای صیانت از  فرهنگ ایرانی اسلامی کشورمان اهتمام کنند.
این مسئول به برگزاری انواع برنامه در قالب جشنواره، نشست و... در پایگاه‌های بسیج با هدف آگاه‌سازی بانوان اشاره کرد و اذعان داشت: در تمام ایام سال حلقه‌های صالحین با حضور بسیجیان برگزار می‌شود. همچنین جشنواره تفسیر قرآن و عترت در سه مرحله اجرا و نشست‌های مختلفی در طول سال به طور هفتگی برای بررسی مسائل روز در پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول