اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزه:

رمز پیروزی انقلاب تاسی ملت ایران از پیام‌های نهضت عاشوراست

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فیروزه گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، تاسی ملت ایران از پیام‌های نهضت عاشورا است.

رمز پیروزی انقلاب تاسی ملت ایران از پیام‌های نهضت عاشوراست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی یغما در جلسه کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان، استمرار پیروی از این ارزش‌ها را متضمن ادامه موفقیت‌های نظام اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: زنان با ایفای نقش‌های متعدد، تاثیر غیرقابل انکار و بی‌بدیلی در رسیدن به این مهم دارند.
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد وظیفه خطیر زنان و نیز اهمیت بنیان خانواده، اظهار داشت: بانوان نه تنها با حضور مستقیم خود در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بلکه با ایجاد آرامش روانی در منزل، مدیریت خانواده و تربیت فرزند، قوام بخش بنیاد خانواده به عنوان مهم‌ترین نهاد سازنده اجتماع هستند.
معاون فرماندار فیروزه حادثه عاشورا را مملو از حضور زنانی با شهامت، ایثارگر و فهیم دانست و اضافه کرد: در هنگامه پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و نیز سایر مقاطع زمانی، زنان ایرانی با سرلوحه قرار دادن شخصیت‌های بی‌نظیری چون حضرت زینب(س) فهم و بصیرت حقیقی را معنا نمودند.
وی دهه فجر را فرصتی برای یادآوری نقش زنان در رسیدن به دستاوردهای نظام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون عنوان کرد و افزود: تمام تلاش کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر بایستی مصروف ارائه برنامه‌های باکیفیت به منظور تحقق این هدف شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول