اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوره آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد

تهیه اطلس بومی مشاغل خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوره تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تهیه اطلس بومی مشاغل خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این کار باید در همه استان‌های کشور انجام شود تا یک اطلس بومی از مشاغل کشور تهیه و چاپ شود.

تهیه اطلس بومی مشاغل خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیروس سورگی پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی توجیهی نرم‌افزار جامع مشاور مدرسه و آزمون‌های نوین مشاوره‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: پرونده جامع مشاوره مدرسه از سال تحصیلی جاری اجرایی شده است.
وی افزود: ‌این نرم‌افزار در آغاز کار مشکلاتی را داشت که این مشکلات به مرکز منعکس شد و تا حدودی نیز حل شد.
رئیس گروه مشاوره تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال تعهدات جدیدی برای مشاوران تعریف شده است، تصریح کرد: در وزارت آموزش و پرورش یک نگاه مثبت و علمی در مورد کار مشاوره ایجاد شده است که این سبب دلگرمی مشاوران است چرا که در حال حاضر به گفته مسئولان وزارتخانه مشاوره حرف اول را در مدارس می‌زند.
سورگی ادامه داد: امسال انتظار از مجموعه مشاوران مدارس بیشتر شده است و مسئولیت این افراد در مدارس بیشتر شده است تا نتایج بهتری را نیز در این حوزه ببینیم.
وی به بیان اولویت‌های مشاوره مدارس در سال جاری پرداخت و گفت: تهیه پرونده جامع مشاور مدرسه برای نخستین‌بار در مدارس اجرا شد که باید مشاوران در راستای انعکاس مشکلات این برنامه تلاش کنند.
رئیس گروه مشاوره تربیتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: نیاز مدارس به پرونده جامع مشاوره مدارس را احساس نکردند در حالی که ایجاد و نصب این نرم‌افزار کمک بزرگی به کارهای مشاوره‌ای در مدارس انجام می‌دهد.
سورگی با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس در اولویت کاری قرار گرفته است، تصریح کرد:‌ تهیه نرم‌افزار مشاوره در راستای این مسئله است که باید در همه مدارس مناطق اجرایی شود و باید مدیران مدارس این احساس نیاز را داشته باشند.
وی اظهار داشت: برنامه‌های مشاوره مدارس به صورت نرم‌افزاری تهیه شده است که باید در همه مدارس اجرایی شود.
انتهای پیام/ح20           
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول