اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد

27 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی اعتبار مشاغل خانگی استان را بیش از 27 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت توسعه اشتغال خانگی مسئولان و مدیران باید به این بخش رسیدگی و توجه ویژه داشته باشند.

27 میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان جنوبی اظهار داشت: تمامی مسئولان باید برای حل مشکلات اشتغال استان به ویژه در بخش مشاغل خانگی تلاش کنند.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌ها نباید اولویت پرداخت وام‌ها را به جای افراد نیازمند و قشر محروم به کارکنان و پرسنل خود بدهند.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به کسی اجازه سوء‌استفاده از اعتبارات دولتی داده نمی‌شود، افزود: همه بانک‌ها باید بر اساس ابلاغ اداره کل کار اقدام کنند.
وی با اشاره به بحث اشتغال در بخش کشاورزی اظهار داشت: با وجود خشکسالی‌های موجود، خراسان جنوبی مانند اکثر استان‌های کشور کشاورزی محور توسعه استان محسوب می‌شود و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
استاندار خراسان جنوبی اشتغال و تأمین مسکن را دو اولویت اصلی دولت در سال جاری عنوان کرد و گفت: باید اقدامات لازم برای تحقق تعهدات دولت در این بخش صورت گیرد.
 
*5.7 درصد نرخ بیکاری خراسان جنوبی
رشید با بیان اینکه خراسان جنوبی سال گذشته ایجاد 10 هزار فرصت شغلی را تعهد داشته است، افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مشارکت جمعی نزدیک به 16 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی به آخرین نرخ بیکاری استان اشاره کرد و اظهار داشت:  5.7 درصد نرخ بیکاری خراسان جنوبی است که بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران خراسان جنوبی پایین‌ترین نرخ بیکاری را دارد.
استاندار خراسان جنوبی اعتبار مشاغل خانگی استان را بیش از 27 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت توسعه اشتغال خانگی مسئولان و مدیران باید به این بخش رسیدگی و توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول