اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز:

سامانه مشاغل در استان البرز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس:مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: سامانه مشاغل و فرصت‌های شغلی در این استان راه‌اندازی شد.

سامانه مشاغل در استان البرز راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز، کاوه حدادپور با بیان اینکه سامانه مشاغل و فرصت‌های شغلی در این استان راه‌اندازی شد، افزود: در این سامانه مشخصات و شماره بیمه، افرادی که از ابتدای امسال جذب بازار کار شده‌اند، ثبت می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه امسال دولت متعهد شده تا 2 میلیون و 500 هزار فرصت شغلی برای جویندگان کار ایجاد کند، راه‌اندازی این گونه سامانه‌ها در تمام استان‌ها در برنامه کاری ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

حدادپور گفت: راه‌اندازی این سامانه‌ها در تمام استان‌ها و با نظارت استانداری‌ها، مرکز آمار ایران و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از ابتدای دی‌ماه جاری اجرایی شده است.

وی یادآور شد: تعهد ایجاد اشتغال استان البرز در سال‌جاری 87 هزار و 250 نفر است که به زودی آمار دقیق از شاغلان جدید از طریق سامانه مذکور انتشار می‌یابد.

این مسئول تاکید کرد: برای بررسی درستی اطلاعات، کارشناسانی خارج از استان جهت نظارت به البرز و سایر نقاط کشور ماموریت یافته‌اند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول