اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مهربان:

ادارات در جذب اعتبارات مشاغل خانگی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار مهربان گفت: نظر به اهمیت و جایگاه ویژه مشاغل خانگی در ایجاد اشتغال، تمام ادارات باید تلاش و مساعدت لازم را به منظور صدور مجوز و ایجاد مشاغل خانگی و جذب اعتبارات مربوطه به عمل آورند.

ادارات در جذب اعتبارات مشاغل خانگی تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، ابراهیم‌ فریادخواه ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش مهربان اظهار کرد: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت و نعمت است و مسئولان باید قدردان این فرصت و نعمت باشند.

وی افزود: یکی از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و یکی از ویژگی‌های حکومت اسلامی خدمت بی‌منت به مردم و تلاش برای رشد و تعالی انسان و جامعه است.

فریادخواه تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فاصله‌ای بین مردم و مسئولان نیست اما مردم هم باید مسئولان نظام را در رسیدن به اهداف عالیه یاری و کمک کنند.

بخشدار مهربان پیشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون نعمت ولایت فقیه و همدلی و وحدت مردم و مسئولان دانست و افزود: در همه ابعاد مختلف تحولاتی را در کشور شاهد هستیم که قابل قیاس با گذشته نیست و با وجود همه تحریم‌ها، توطئه‌ها و محدودیت‌ها از سوی کشورهای غربی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال شده امروزه شاهد پیشرفت‌هایی در همه زمینه‌ها از جمله در عرصه علمی، نظامی و اقتصادی هستیم.

فریادخواه در ادامه به اهمیت طرح ساماندهی مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: در ایجاد اشتغال، مشاغل خانگی از اهمیت بسزایی برخوردارند که باید به طور جدی به آن پرداخته شود.

بخشدار مهربان با اشاره به فرآیند صدور مجوز و پرداخت تسهیلات برای متقاضیان مشاغل خانگی اظهار کرد: نظر به اهمیت و جایگاه ویژه مشاغل خانگی در ایجاد اشتغال، تمام ادارات باید تلاش و مساعدت لازم را به منظور صدور مجوز و ایجاد مشاغل خانگی و جذب اعتبارات مربوطه به عمل آورند.

فریادخواه با اشاره به پیشرفت مطلوب در روند جذب تسهیلات مشاغل خانگی در بخش مهربان از همکاری ادارات، نهادها و سازمان‌های مرتبط در بحث تسهیلات مشاغل خانگی که در ادارات کار، رفاه و تامین اجتماعی، اداره فنی و حرفه‌ای، بازرگانی، جهادکشاورزی و صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان سراب و همچنین مسئولان ادارات، نهادها و ارگان‌های بخش مهربان به ویژه کمیته امداد، شرکت تعاونی فرش دستباف روستایی، اتحادیه فرش دستباف و دبیر اتحادیه‌های صنفی مهربان تقدیر و تشکر کرد.

بخشدار مهربان با اشاره به تنوع رشته‌های مربوط به مشاغل خانگی، اهمیت مشاغل خانگی و نقش بسزای آن در ایجاد اشتغال و ارتقای سطح سلامت جامعه و با تشکر از همکاری بانک‌های عامل در شهرستان سراب و بخش مهربان، از مدیران بانک‌های عامل خواست تا درباره پرداخت تسهیلات مربوط به متقاضیان مشاغل خانگی مساعدت، تسهیل و تسریع بیشتری به عمل آورند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول