اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر صورت می‌گیرد

افتتاح درمانگاه عمومی و تخصصی جمعیت هلال احمر استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر زنجان از افتتاح درمانگاه عمومی و تخصصی جمعیت هلال احمر استان زنجان با حضور ظاهر رستمی دبیر کل جمعیت هلال احمر خبر داد.

افتتاح درمانگاه عمومی و تخصصی جمعیت هلال احمر استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شامگاه دوشنبه اسماعیل خردمند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سفر ظاهر رستمی به عنوان دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور به استان زنجان، برنامه‌های مختلفی از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه در نخستین روز برنامه، دبیر کل جمعیت هلال احمر از پایگاه امداد و نجات بین شهری غزال خرم‌دره بازدید می‌کند، افزود: استقبال از مدیرکل این جمعیت و هیئت همراه ساعت 18.30 در مرکز استان صورت می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر زنجان خاطرنشان کرد: دیدار با استاندار زنجان و برگزاری جلسه استانی با معاونان، مدیران و روسای شعب استان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این سفر است.
وی با بیان اینکه در روز پنج شنبه برنامه‌های دبیر کل جمعیت هلال احمر با بازدید از محل احداث پایگاه شمال‌‌غرب جمعیت هلال احمر استان زنجان در 20 کیلومتری زنجان آغاز می‌شود، افزود: حضور در مراسم نکوداشت مهرورزی از دیگر برنامه‌های دبیرکل در استان محسوب می‌شود.
خردمند با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت 9.30 روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: این مراسم به منظور تجلیل از داوطلبان خیر جمعیت استان در سالن هلال احمر برگزار می‌شود.
وی از افتتاح درمانگاه عمومی و تخصصی جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد و یادآور شد: این درمانگاه با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر زنجان بازدید از کتابخانه بزرگ امام خمینی (ره) جمعیت هلال احمر استان زنجان را از دیگر برنامه‌های روز دوم عنوان کرد و افزود: بازدید از داروخانه جمعیت هلال احمر نیز از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.
وی برگزاری کنفرانس خبری و نشست صمیمی با اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های دبیر کل جمعیت هلال احمر عنوان کرد و گفت: این نشست راس ساعت 14 در مرکز اداری جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار می‌شود.
خردمند دیدار با خانواده شهید امدادگر مصطفی صنعتی کار را به عنوان آخرین برنامه دبیر کل جمعیت هلال احمر عنوان کرد.
وی یادآور کرد: شاه رضایی معاون درمان جمعیت هلال احمر و رافع رئیس سازمان داوطلبان از همراهان دبیر کل جمعیت هلال احمر در سفر به استان زنجان هستند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول