اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دهه فجر

درمانگاه خضری دشت بیاض شبانه‌روزی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: طبق مصوبه هیئت دولت تمامی درمانگاه‌های مراکز بخش‌ها باید شبانه‌روزی شود این در حالی است که درمانگاه خضری و دشت بیاض نیز با پیگیری‌هایی که انجام خواهیم داد تا دهه فجر امسال شبانه‌روزی می‌شود.

درمانگاه خضری دشت بیاض شبانه‌روزی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید اظهار داشت: مردم خضری و دشت بیاض مردمی متدین و ولایت‌مدار هستند.
وی با اشاره به سالروز اجرای طرح تحول اقتصادی و هدفمندسازی یارانه‌ها افزود: طرح تحول اقتصادی بزرگترین طرح اقتصادی است که در ایران و منطقه اجرایی شده است و آنقدر برکات فراوانی داشته که قابل احصاء نیست.
استاندار خراسان جنوبی اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها را در بهبود وضعیت معیشت مردم بسیار مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: اجرای این طرح موجب شده تا فاصله طبقاتی به طور محسوسی کاهش یابد و بسیاری از دهک‌های پایین جامعه از امکانات اولیه برخوردار شوند.
رشید به اثرات مطلوب این طرح در زمینه کاهش میزان مصرف حامل‌های انرژی اشاره کرد و افزود: میزان مصرف انرژی روزانه در کشور 55 میلیون لیتر بود که با توجه به رشد تولید خودروها در کشور طبق پیش‌بینی‌ها این میزان در شرایط فعلی به 120 میلیون لیتر در روز می‌رسید که نه تنها اینگونه نشده بلکه به میزان زیادی نیز کاهش یافته است.
وی افزایش 12 درصدی سرمایه‌گذاری و کاهش میزان واردات را از دیگر اثرات خوب هدفمندسازی یارانه‌ها دانست و افزود: افزایش شاخص بورس، افزایش بهره‌وری و افزایش اشتغال از دیگر اثرات مطلوب این طرح بزرگ ملی است.
مقام عالی دولت در خراسان جنوبی به مشکلات و درخواست‌های اهالی شهر خضری و دشت بیاض پرداخت و افزود: طبق مصوبه هیئت دولت تمامی درمانگاه‌های مراکز بخش‌ها باید شبانه‌روزی شود این در حالی است که درمانگاه خضری و دشت بیاض نیز با پیگیری‌هایی که انجام خواهیم داد تا دهه فجر امسال شبانه‌روزی خواهد شد.
رشید خضری و دشت بیاض را دارای مردمی متدین و ولایت‌مدار دانست و گفت: راه‌اندازی حوزه علمیه در این شهر با توجه به سابقه دینی مردم حتماً در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی فلسفه وجودی مسئولان را نوکری و خدمتگزاری مردم دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با تمام وجود تنها به خدمت به مردم بیاندیشند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول