اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

استکبار جهانی در مقابله با ایران به آخر خط رسیده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین گفت: استکبار جهانی با ترور نخبگان علمی ایران نشان داد که در مقابله با ایران اسلامی به آخر خط رسیده است.

استکبار جهانی در مقابله با ایران به آخر خط رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن منصوری با اشاره به اقدام تروریستی دشمن در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، اظهار داشت: ‌دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران که در هشت سال دفاع مقدس و توطئه‌های سال‌های اخیر به‌ویژه فتنه سال 88 نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند، به ترور نخبگان علمی ایران اقدام کرده که با داشتن سلاح علم توانستند تحریم‌ها و فشارهای آنان را بی‌اثر کنند.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: ‌جبهه استکبار که با وجود طراحی توطئه‌های مختلف

سعی در تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی داشته، هر بار در مقابله با مردم ایران شکست سنگینی را متحمل شده است، از این رو سعی دارد در تقابل با این نظام الهی و با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی نخبگان علمی را حذف کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل نمی‌دانند که خون این شهیدان هیچ گاه پایمال نشده و باعث می‌شود تا ملت ایران با تلاش بیشتر پله‌های ترقی را طی کند و به حق مسلم خود در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای برسد.

فرماندار ورامین اظهار داشت: امروز جوانان ایران اسلامی که در فضای معنوی نظام جمهوری اسلامی رشد یافته‌اند، به چنان توان علمی دست یافته‌اند که کشورهای جهان به‌ویژه استکبار جهانی را متحیر کرده است.

رئیس شورای تامین شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد:‌ خون شهید احمدی روشن و دیگر همرزمان شهیدش، درخت انقلاب اسلامی را تنومندتر از قبل خواهد کرد و مردم و مسئولان ایران اسلامی را مصمم‌تر از قبل می‌کند تا با استقامت و توان مضاعف به آن چه استحقاق ایران اسلامی است دست یابند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول