اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

صدا و سیما در دفع فتنه 88 نقش کلیدی ایفا کرد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: سازمان صدا و سیما در خنثی‎سازی فتنه سال 88 نقش کلیدی ایفا کرد.

صدا و سیما در دفع فتنه 88 نقش کلیدی ایفا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، با حضور استاندار سمنان و علی عسگری، معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان، سامانه دیجیتال صدا و سیمای مرکز سمنان افتتاح شد.
عباس رهی، استاندار سمنان در این مراسم نیاز به رسانه و ارتباطات را امری ضروری برای جامعه دانست و گفت: صدا و سیما در دفع فتنه سال 88 نقش کلیدی ایفا کرد.
وی گفت: ارتقای صدا و سیما در حقیقت ارتقای فرهنگ انقلاب اسلامی است و استان سمنان می‏تواند استانی باشد که در اشاعه فرهنگ اسلامی نقش‏آفرینی می‏کند.
استاندار سمنان با اشاره به ترور شهید مصطفی احمدی‏روشن، دانشمند ایرانی گفت: اینگونه دسیسه‏های دشمن تنها سبب می‏شود که مردم به انقلاب و نظام وابسته‏تر شوند.
رهی گفت: دسیسه‏ها و ترورهای کوردلان و دشمن هرگز نمی‏تواند در حرکت نظام اسلامی ایران به سوی توسعه و آبادانی خللی ایجاد کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر ریاست جمهوری به آمریکای جنوبی و استقبال مردم و دولت‏های منطقه اشاره ‌و اظهار کرد: نظام اسلامی ایران نمونه اسلام ناب و ارائه‏دهنده یک الگوی اسلامی در جهان است و به همین دلیل مورد خشم استکبار قرار می‏گیرد.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول