اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جبهه حامیان ولایت ساری:

صدا و سیما بیشتر به معرفی شخصیت جهانی رهبر انقلاب بپردازد

خبرگزاری فارس: مسئول جبهه حامیان ولایت ساری گفت: صدا و سیما بیشتر به معرفی شخصیت جهانی مقام معظم رهبری بپردازد.

صدا و سیما بیشتر به معرفی شخصیت جهانی رهبر انقلاب بپردازد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی الهی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مسئول نمایندگی جبهه پیروان ولایت میاندرود با اشاره به انبوه برنامه‌های صدا و سیما در موضوع‌های مختلف و وجود شبکه‌های مختلف در این سازمان، خواستار پرداختن بیشتر صدا و سیما به شخصیت جهانی مقام معظم رهبری شد.
وی با بیان خصوصیات بسیار منحصر به فرد مقام معظم رهبری، از کم‌کاری برخی سازمان‌ها به ویژه صدا و سیما درمورد شناساندن مقام رهبری به مردم انتقاد کرد.
مسئول جبهه حامیان ولایت ساری شخصیت بی‌بدیل علمی و روحانی معظم‌له در جهان را شاخص عنوان کرد و افزود: صدا و سیما به جای پرداختن بیش از حد به برخی برنامه‌ها، جلساتی را با اندیشمندان کشور و حتی متفکران دیگر کشورها برای بررسی ابعاد مختلف تفکرات و رهنمودهای مقام معظم رهبری برگزار کند.
الهی با اشاره به ارادت شخصیتی علمی مانند حضرت علامه آیت‌الله حسن‌زاده آملی به رهبر انقلاب افزود: جایگاه مقدس و شخصیت نورانی ایشان برای هیچ کس پوشیده نیست و حتی دشمنان به این قضیه اذعان دارند.
نخستین مسئول جبهه حامیان ولایت میاندرود با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر ادامه راه شهدا و امام راحل در زیر سایه رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری تاکید کرد.
حجت‌الاسلام محمد رئیسی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده که هرگونه کم‌توجهی و تخطی از فرمایشات و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری موجبات پشیمانی را برای مردم و مسئولان به بار می‌آورد.
به گزارش فارس، در این جلسه حجت‌الاسلام محمد رئیسی به عنوان نخستین مسئول جبهه حامیان ولایت شهرستان میاندرود معرفی شد.
انتهای پیام/ی30/چ3000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول