اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

دشمن از پیشرفت‌های علمی ایران به هراس افتاده است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: دشمن از پیشرفت‌های علمی ایران به هراس افتاده است.

دشمن از پیشرفت‌های علمی ایران به هراس افتاده است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، عبدالله قائدی شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان آبپخش اظهار داشت: بانک ملی آبپخش در سال گذشته بیشترین میزان پرداخت تسهیلات وام‌های قرض‌الحسنه را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: در سال جاری نیز عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات مطلوب بوده و به طور متوسط در هر ماه شاهد پرداخت 60 وام قرض‌الحسنه به شهروندان آبپخشی و اهالی روستاهای تابعه بخش توسط این بانک بوده‌ایم.
قائدی با اشاره به فعالیت مطلوب بانک ملی آبپخش در پرداخت وام ازدواج اذعان داشت: بانک ملی آبپخش در پرداخت وام ازدواج عملکرد مطلوبی داشته و تلاش خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم بکار می‌گیریم.
رئیس بانک ملی آبپخش در همین راستا تاکید کرد: در آبپخش ماهانه شاهد پرداخت وام ازدواج به 100 زوج آبپخشی بوده‌ایم و این آماری مطلوب است.
قائدی بیان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگترین عبادات و وظایف مردم است و با تمام وجود برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم تلاش می‌کنم.
بخشدار آبپخش نیز در این نشست خاطرنشان کرد: پرداخت وام‌های ازدواج از خدمات مطلوب و ارزشمند دولت به جوانان است و امر ازدواج را برای ایشان راحت کرده‌است.
احمد خرم‌روز با اشاره به ارزش ازدواج از دیدگاه اسلام و قرآن اظهار داشت: پایبند بودن به دستورات اسلامی در امر ازدواج، مشکلات ازدواج را کم می‌کند.
خرم‌روز ادامه داد: باید با دوری از آداب و رسوم غلط و تشریفات موانع را از سر راه جوانان برداشته و زمینه ازدواج آسان را برای ایشان مهیا سازیم و ایشان را در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.
وی دور شدن جوانان از ازدواج‌های کم‌هزینه و زندگی‌های ساده را مهم‌ترین عامل افزایش آمار طلاق دانست و تاکید کرد: در پایدار ماندن ازدواج‌های پرزرق و برق و تشریفاتی هیچ تضمینی وجود ندارد.
این مسئول ترویج فرهنگ ازدواج‌های کم‌هزینه را در میان جوانان موجب پایین آمدن سن ازدواج و همچنین کاهش مفاسد اجتماعی در جامعه دانست و گفت: این وظیفه همه جامعه است که در راستای آشنا کردن دستورات دین مبین اسلام در زمینه ازدواج برای جوانان تلاش کنند.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: با آگاهی دادن به جوانان زنگار‌هایی را که بر چهره برخی از احکام اسلامی به‌ویژه در زمینه ازدواج نشسته پاک کرد.
خرم‌روز بیان داشت: با پاک کردن این غبارها و آشنا کردن جوانان با مسائل و اهداف اصلی تشکیل بنیاد خانواده، می‌توانیم شاهد ازدواج‌های پایدار و ساده در جامعه باشیم.
وی افزود: ازدواج از دیدگاه اسلام تنها یک ضرورت فردی و نیاز اجتماعی نیست و در اسلام به عنوان یک وظیفه اجتماعی مطرح شده است.
خرم‌روز خانواده را معیار شناخت و سنجش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: با انتخاب درست در مورد ازدواج می‌توان خانواده‌ای باثبات را تشکیل داد و تشکیل خانواده باثبات موجب کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول