اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیوستن به کادر فنی

خلج مربی تیم فوتسال صبای قم شد

خبرگزاری فارس: مربی سابق تیم‌های فراز و فجر قم به عنوان مربی تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور معرفی شد.

خلج مربی تیم فوتسال صبای قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمید خلج از مربیان جوان فوتسال قم است که پیش از این سابقه مربیگری در تیم‌های فوتسال فراز، فجر و هلال احمر قم را در کارنامه مربیگری خود دارد و با جدایی سید مهدی غیاثی از کادر فنی صبا، به عنوان همکار جدید حسین گنجیان روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

صبایی‌ها نیم فصل دوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را بر خلاف دیدارهای دور رفت چندان خوب آغاز نکرده‌اند و در حالی که از پنج مسابقه خود از دور برگشت چهار شکست در کارنامه دارند، این هفته به راه ساری رسیده‌اند.

صبای قم در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در نخستین بازی خود در سالن هندبال تهران مهمان تیم فوتسال پیروزی تهران بود که در پایان دیداری عجیب و پر گل، با حساب پنج بر یک تن به شکست داد.

شاگردان آن موقع سیدمهدی غیاثی در دومین مسابقه خود از دور برگشت لیگ برتر فوتسال در خانه و در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم فوتسال فیروز صفه اصفهان بودند که این دیدار را با حساب سه بر یک واگذار کردند تا این باخت موجب تغییرات در کادر فنی آنها شود.

تغییراتی که بعد از این دیدار انجام شد، منجر به اختلاف نظر سیدمهدی غیاثی سرمربی موفق صبایی‌ها با سرپرست باشگاه صبا و در نهایت جدایی غیاثی از تیم فوتسال صبای قم شد تا صبا در ادامه لیگ سیزدهم بدون حضور این مربی به کار خود بپردازد.

در هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال حسین گنجیان همکار غیاثی به عنوان سرمربی معرفی شد و روی نیمکت تیم فوتسال صبای قم نشست تا این تیم را در ادامه بازی‌ها هدایت کند که از قضا گنجیان در نخستین بازی رسمی به عنوان سرمربی، پیروزی پر گل پنج بر سه مقابل تیم میثاق تهران را در دیداری خارج از خانه به ارمغان آورد.

با این حال کمتر کسی تصور می‌کرد هفته چهارم از نیم فصل دوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای صبای قم با شکستی خانگی همراه باشد اما این اتفاق در میان ناباوری رخ داد و صبا در حالی که در حضور تماشاگران خودی بازی می‌کرد در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مقابل تیم شهرداری ساوه نیز تن به شکست سه بر یک داد.

بعد از این مسابقه بود که حمید خلج به کادر فنی تیم فوتسال صبای قم اضافه شد و در کنار حسین گنجیان به کار هدایت این تیم در جدال با رقبای لیگ برتری مشغول شد اما حضور این مربی نیز حداقل در نخستین هفته حضورش در کادر فنی صبا تاثیرگذار نبود چرا که صبایی‌ها در دیداری خارج از خانه از هفته پنجم از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتسال گسترش فولاد تبریز تن به شکست سنگین شش بر سه دادند تا ناکامی‌هایشان تکمیل شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول