اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

2 بانوی فوتبالیست سیستان‌وبلوچستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار در تاریخ فوتبال سیستان و بلوچستان، دو بانوی فوتبالیست این استان برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت شدند.

2 بانوی فوتبالیست سیستان‌وبلوچستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند
مصطفی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ فوتبال سیستان و بلوچستان، دو فوتبالیست خانم برای شرکت در تمرینات تیم ملی نوجوانان کشور و اعزام برای برگزاری مسابقات آسیایی به تیم ملی فوتبال بانوان کشور دعوت شدند.
وی افزود: طبق اعلام فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نازنین پودینه و مهرنوش سارانی دو فوتبالیست نوجوان سیستان و بلوچستانی به همراه 20 بازیکن دیگر از سراسر کشور امروز خود را به مربیان تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان کشور معرفی می‌کنند.
مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال سیستان و بلوچستان بیان کرد: این دو فوتبالیست به مدت پنج روز زیر نظر مربیان تیم ملی تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی برای اعزام به مسابقات آسیایی ادامه می‌دهند.
خسروی اضافه کرد: این دو بانوی فوتبالیست خود را برای آمادگی بیشتر برای شرکت در فستیوال آسیایی در کشور سریلانکا که در اسفند ماه برگزار می‌شود آماده می‌کنند.
وی گفت: این نخستین باری است که از استان سیستان و بلوچستان در تیم‌های ملی فوتبال بانوان فردی به تیم ملی راه پیدا می‌کند و در مسابقات برون مرزی شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول