اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته کردستان:

کاراته‌کای کردستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان کردستان از دعوت کاراته‌کای کردستانی به اردوی تیم ملی امید‌های کشور خبر داد.

کاراته‌کای کردستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
بهرام سوداگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: حامد ریاضی یکی از ورزشکاران و قهرمانان با سابقه استان کردستان است که با نظر مربیان تیم ملی کاراته کشور بدون شرکت در مسابقات انتخابی و با توجه به سابقه عضویت وی در کاراته به اردوی تیم ملی کاراته دعوت شد.

به گفته وی، فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای به استان‌های تابعه لیست قهرمانان و ملی‌پوشان کاراته کشور را در دو بخش بانوان و آقایان برای شرکت در اردوی تیم ملی بدون شرکت در مسابقات قهرمانی کشور ارسال کرده است.

رئیس هیئت کاراته کردستان در ادامه با بیان اینکه در این لیست نام حامد ریاضی کاراته‌کای وزن 75‌ـ کیلوگرم شهرستان مریوان ذکر شده، بیان داشت: این کاراته‌کا با توجه به کسب عناوین مختلف در مسابقات کشوری و شرکت در مسابقات جهانی مالزی می‌تواند به طور مستقیم در اردوهای تیم ملی شرکت کند.

به گفته سوداگری، مسابقات انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف بانوان و آقایان در دو بخش کاتا و کومیته طی روزهای پایانی ماه جاری و بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 * کاراته کردستان در مسابقات کشوری دو مدال کسب کرد

رئیس هیئت کاراته کردستان به کسب دو مدال برنز مسابقات کاراته کارگران کشور اشاره کرد و افزود: این دوره از رقابت‌ها ماه جاری با حضور 168 ورزشکار در قالب 22 تیم در سالن کارگران تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات کاراته کارگران کشور در دو بخش کاتا و کومیته به صورت انفرادی و تیمی برگزار شد، گفت: تیم کاراته کردستان با ترکیب هفت نفره در این رقابت‌ها حضور یافت و کاراته‌کاران هادی اردلانپور در وزن 67- کیلوگرم و عرفان مرادی در وزن 75ـ کیلوگرم دو مدال برنز کومیته انفرادی را کسب کردند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول