اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی کسب رتبه برتر در کشور

خبرنگاران شبکه افلاک لرستان تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: بعد از کسب رتبه دوم مجموعه‌های خبری صدا و سیمای مرکز لرستان طی مراسمی با حضور مدیر تحریریه اداره کل اخبار استان‌های رسانه ملی از کارکنان معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان تجلیل شد.

خبرنگاران شبکه افلاک لرستان تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیر تحریریه اداره کل اخبار استان‌های سازمان صدا و سیما عصر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان واحد اطلاعات و اخبار لرستان به توفیقات معاونت اطلاعات و اخبار مرکز لرستان اشاره کرد و گفت: امروز مرکز لرستان در بخش‌های مختلف خبر از جمله گزارش‌های مکتوب، مجموعه‌های خبری، گزارش‌های تولیدی یکی از مراکز موفق است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
ماهری سه مولفه اصلی آسیب شناسی، برنامه‌ریزی و حرفه‌ای‌گری را تاثیرگذار بر تولیدات خبری دانست و افزود: صدا و سیمای مرکز لرستان به خوبی توانسته است، این سه مولفه را عملی کند، که انتظار می‌رود در بخش‌هایی چون گویندگی خبر و شهرت محوری در خبر نیز این مولفه‌ها را بیشتر رعایت کند.
وی نگاه مثبت به موضوعات همراه با ارایه نقد آگاهانه، کادرسازی و تربیت نیروی انسانی، نگاه حرفه‌ای به جوانان و باشگاه خبرنگاران جوان، سناریو نویسی و دکوپاژ و پرهیز از نگاه کلیشه‌ای در طراحی موضوعات و تولید گزارش‌های مستند را از اهم انتظارات رسانه‌ای از همکاران خبر توصیف کرد و گفت: امید است با رعایت و عملی شدن این موارد شاهد تولید هر چه بیشتر خبر پیشرفته در سطح استان باشیم.
ماهری در ادامه این مراسم برنامه‌ریزی دقیق برای ورود اثر‌گذار به عرصه‌های مهم پیش‌روی کشور یعنی دهه فجر و انتخابات مجلس نهم را خواستار شد.
در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان به بالا رفتن قدرت انتخاب مخاطبان شبکه‌های مختلف خبری اشاره کرد و گفت: سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه رسانه امروز تا بدان پایه است، که هر مخاطب به راحتی می‌تواند شبکه‌های خبری را در دسترس داشته باشد و با بالاترین کیفیت بسته‌های خبری متعدد را دریافت کند.
فتاح کمری اظهار داشت: بر همین اساس همکاران خبر صدا و سیمای لرستان توانسته‌اند با بهره‌گیری از شاخص‌های حرفه‌ای توجه مخاطبان استانی و غیراستانی خود را در این رقابت رسانه‌ای جلب کرده و در حد توان پاسخگوی نیازهای آنها باشند.
 وی دلیل اصلی این توفیق را تعهد، ذوق و استعدادهای همکاران این مرکز توصیف کرد و افزود: اگر خبر این مرکز موفق به کسب رتبه دوم مجموعه‌های خبری می‌شود، یا غالب گزارش‌های تولیدی و خبری این مرکز موفق به کسب نمره‌های کیفی مطلوب می‌شوند نشان دهنده ظرفیت و توان بالای همکاران است که انتظار می‌رود با نظم و برنامه‌ریزی دقیق ادامه داشته باشند.
 انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول