اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی جیرفت برگزار شد؛

نخستین دوره تربیت مربی مهدویت جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: نخستین دوره تربیت مربی مهدویت در جنوب استان طی دو روز به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار شد.

نخستین دوره تربیت مربی مهدویت جنوب کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، نخستین دوره تربیت مربی مهدویت در جنوب استان طی دو روز به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدتقی سعیدی دبیر برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت جنوب استان کرمان در حاشیه این آیین در در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی نخستین کانون تخصصی مهدویت جنوب استان در جیرفت، دوره آموزش مربی مهدویت با عنوان «منتظر آسمانی» در محل مسجد حضرت رقیه (س) به مدت دو روز برگزار شد.
وی با بیان اینکه رویکرد نخستین دوره جذب جوانان و نوجوانان بوده است، افزود: 50 نفر از جوانان و نوجوانان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در این دوره‌ها حضور یافتند.
سعیدی تصریح کرد: این افراد با حضور در کلاس‌های آموزشی در 10 فصل مهدی‌شناسی، امام مهدی (عج) در قرآن، دوران غیبت، دوران حکومت، انتظار منتظران، نشانه‌های ظهور و آخرالزمان آموزش‌های لازم را فراگرفتند.
دبیر برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت جنوب استان کرمان بیان کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان دوره تربیت مربی مهدویت جنوب استان کرمان از شهرستان‌های کهنوج، عنبرآباد و جیرفت هستند.
وی از فعالیت و عضویت 25 مسجد شهرستان جیرفت در کانون تخصصی مهدویت خبر داد و بیان داشت: با برگزاری این دوره در شهرستان جیرفت دیگر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب استان نیز با رویکرد تخصصی به فعالیت در عرصه مهدویت می‌پردازند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول