اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه:

کارگاه روش‌های نوین تغییر رفتار در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: کارگاه روش‌های نوین تغییر و اصلاح رفتار به مدت سه روز در بهزیستی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

کارگاه روش‌های نوین تغییر رفتار در کرمانشاه برگزار می‌شود
ماندانا مالمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: کارگاه روش‌های نوین تغییر و اصلاح رفتار به منظور ارتقای سطح علمی کارشناسان مشاوره و روانشناسی استان از امروز در اداره کل بهزیستی کرمانشاه در حال برگزاری است‌.
مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه درباره اهداف برگزاری این کارگاه گفت: بهزیستی این کارگاه را در راستای خدمت بهینه به جامعه هدف برگزار کرده است.
وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره کارشناسان مشاوره و روانشناسی بهزیستی از سراسر استان هستند که در بخش‌های دولتی و غیردولتی مشغول به کارند.
مسئول روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: در این کارگاه به تشریح و تبیین فرآیند اصلاح رفتار و عوامل مرتبط با آن پرداخته می‌شود‌. 
مالمیر خاطر نشان کرد: تشریح و تبیین اصول برنامه‌های اصلاح رفتار (‌تعاریف‌، اهداف و انواع روش‌ها‌)‌، مرور اجمالی بر فرآیند تحول روانی و نقش آن در برنامه‌های توانبخشی و اصلاح رفتار با توجه به نقش عوامل محیطی‌، تعاریف مفاهیم‌، مراحل تحول‌، توصیه‌های کاربردی و تربیتی‌، مروری بر انواع علل اختلالات روانشناختی دوران کودکی‌، تشخیص و سنجش‌ مناسب و ارائه مطالب کاربردی اصلاحی و تربیتی در امر توانبخشی از جمله سرفصل‌ها و موضوعاتی است که در این کارگاه ارائه می‌شود. 
وی اضافه کرد: در این کارگاه پرسش و پاسخ و کار عملی انجام می‌شود و به شرکت‌کنندگان گواهی آموزشی داده خواهد شد.
انتهای پیام/م30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول