اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال ایران:

سپاهان پرسپولیس و ذوب‌آهن در اندازه‌های خودشان نبودند

خبرگزاری فارس: ‌پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در رقابت‌های امسال لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و ذوب‌آهن با توجه به مشکلات مدیریتی در تیم‌هایشان در اندازه‌های خود ظاهر نشدند.

سپاهان پرسپولیس و ذوب‌آهن در اندازه‌های خودشان نبودند
رسول کربکندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم‌هایی که از آنها انتظار می‌رفت در رقابت‌های لیگ برتر امسال خوب ظاهر بشوند به دلیل تغییرات مدیریتی و تغییر در مربیانشان نتوانستند در حد نام و آوازه خودشان ظاهر بشوند.
وی ادامه داد: در رقابت‌های امسال لیگ برتر فوتبال رقابت‌ها بسیار بهم نزدیک بود و تیم‌هایی که از آنها انتظار کمتری می‌رفت مانند تیم‌های نفت و صبای قم توانستند با بضاعت کم و بازیکنان دسته اولی در رقابت‌های امسال بسیار خوب ظاهر شوند.
‌پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: وقفه‌هایی که در لیگ امسال ایجاد شد سبب مشکل برای تیم‌ها می‌شود و این موضوع ایجاد مشکل در روند آمادگی مطلوب تیم‌ها را به دنبال دارد.
وی در ادامه به تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و افزود: سپاهان در رقابت‌های امسال مشکل مدیریتی داشت ولی با این وجود توانست تیم خود را جمع‌ و جور کند و در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیرد.
کربکندی بیان داشت: عدم نتیجه گیری تیم‌های مطرح در رقابت‌های امسال سبب شد استقلال از این فرصت استفاده کند و در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کند و با نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود با شش امتیاز اختلاف پیش بیفتد.
وی در ادامه به تیم ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: این تیم با توجه به مشکلات مدیریتی که داشت و همچنین از دست دادن خلعتبری بازیکن خوب و تأثیرگذار خود و رو شدن دستش برای سایر رقبا سبب شد که در رقابت‌های امسال نتایج خوبی نگیرد.
دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران در جام جهانی به بازی آینده تیم‌های استقلال و سپاهان اشاره کرد و بیان داشت: با وجودی که تیم استقلال فرهاد مجیدی را از دست داده اما مصاف تیم‌های نخست و دوم لیگ برتر ایران می‌تواند بسیار حساس باشد و نتیجه این بازی در ادامه رقابت‌های لیگ بسیار تأثیرگذار محسوب می‌شود و در واقع گل سرسبد رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول