اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

ذوب‌آهن نوین پیروز دربی اصفهان شد

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: تیم ذوب‌آهن نوین دربی اصفهان را در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با پیروزی پشت سر گذاشت.

ذوب‌آهن نوین پیروز دربی اصفهان شد
حسن آقاجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، روز سه‌شنبه (20 دی‌ماه) دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن نوین و گیتی‌پسند در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یک‌دیگر رفتند که در پایان این دیدار تیم ذوب‌آهن نوین موفق شد با نتیجه 2 بر 1 همتای اصفهانی خود را از پیش‌رو بردارد.
وی ادامه داد: در دقیقه 51 دیدار دو تیم ذوب‌آهن نوین و گیتی‌پسند با انجام خطا روی سجاد ابرقویی‌نژاد، یک ضربه پنالتی به سود تیم ذوب‌آهن نوین اعلام شد که آن را محمدرضا مهدیان به تور دروازه چسباند و تیم خود را یک گل پیش انداخت.
نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان اضافه کرد: درست 10 دقیقه پس از گل نخست، پاس محمدرضا مهدیان از جناح چپ به داخل محوطه جریمه و ضربه تمام کننده سجاد ابرقویی‌نژاد گل دوم تیم ذوب آهن نوین را رقم زد، تک گل تیم گیتی پسند را نیز محمد‌رضا بالا رستاقی به ثمر رساند.
آقاجان تاکید کرد: تا قبل از برگزاری این دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و ذوب‌آهن نوین به ترتیب در رده‌های ششم و دهم جدول رده‌بندی جای داشتند.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول