اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا آخرین مهلت برای ارسال اسامی به AFC است

ذوب‌آهن تا دیر نشده اقدام کند

خبرگزاری فارس: با وجودی که باشگاه ذوب‌آهن تا فردا فرصت دارد تا اسامی بازیکنانش را برای مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارسال کند، هنوز وضعیت جذب بازیکنان جدید برای تقویت این تیم مشخص نشده است.

ذوب‌آهن تا دیر نشده اقدام کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور ابراهیم‌زاده برای تقویت تیمش برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال و همچنین مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا  اسامی چهار بازیکن را به مدیرعامل این باشگاه داده تا برای جذب‌ آن‌ها اقدام شود.
با این حال تاکنون اقدام خاصی در این باره صورت نگرفته است و ذوبی‌ها تنها تا فردا فرصت دارند تا اسامی تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.
بر اساس آیین نامه لیگ برتر نیز تیم‌ها برای نقل و انتقالات میان فصل تا 14 ماه جاری فرصت دارند و باید هرچه زودتر اقدام کنند.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تمرینات این تیم بیان داشت: تمرینات هفته گذشته در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شد اما با نظر کادر فنی تمرینات از این هفته در یک نوبت انجام می‌شود.
علی شجاعی افزود: فردا دیدار دوستانه‌ای را با تیم سپاهان نوین برگزار می‌کنیم که بعد از بازی هفته گذشته، دومین بازی تدارکاتی ذوب‌آهن در نیم فصل محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه این تیم هنوز بازیکنی را جذب نکرده است، اظهار داشت: کادر فنی در این باره نظرش را به باشگاه اعلام کرده است، اما هنوز اقدام مثبتی صورت نگرفته است؛ اطلاع دقیق‌تر در این باره را نیز می‌توانید از باشگاه سوال کنید.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول