اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم سایپای البرز:

حداقل 5 گل به ذوب‌آهن می‌زدیم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز گفت: اگر در دیدار برابر ذوب‌آهن دقت بیشتری داشتیم، حداقل باید با نتیجه پنج بر صفر زمین را ترک می‌کردیم.

حداقل 5 گل به ذوب‌آهن می‌زدیم

سیدامین منوچهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دیدار برابر ذوب‌آهن بازیکنان ما خیلی خوب کار کرده و خوشبختانه توانستیم از برتری خود در زمین به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: کادر فنی سایپا برای تمام لحظات بازی برنامه داشت و این برنامه‌ریزی موجب شد که بازیکنان بدون استرس و فشار روانی کار کنند و به نتیجه آخر بازی نیز امیدوار باشند.

مهاجم جوان تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا شرایط بحرانی ذوب‌آهن در پیروزی سایپا نقش نداشت؟ گفت: این تحلیل را قبول ندارم، چرا که اگر بگوییم ذوب‌آهن ضعیف بود و به این دلیل سایپا پیروز شده است، در حقیقت کل زحمات بازیکنان و کادر فنی را نادیده گرفته‌ایم.

منوچهری تاکید کرد: این در حالی است که تمام بازیکنان در دیدار برابر ذوب‌آهن عالی ظاهر شدند و توانستیم قدرت تیمی خود را در زمین مسابقه به حریف تحمیل کنیم.

وی یکی از دلایل موفقیت تیمش برابر ذوب‌آهن را شناخت کامل کادر فنی سایپا از حریف عنوان کرد و گفت: مجید صالح که سال‌ها در فوتبال اصفهان و همین تیم ذوب‌‌آهن حضور داشته است، حریف را به خوبی آنالیز کرده و اطلاعات کاملی از نقاط ضعف و قوت اصفهانی‌ها داشتیم.

منوچهری ادامه داد: بنابراین دلیل اصلی موفقیت ما برابر ذوب‌آهن شناخت کامل کادر فنی از حریف بود و قبول ندارم که شرایط بحرانی تیم اصفهانی موجب شد ما به پیروزی دست‌ یابیم.

وی با اشاره به موقعیت‌های متعدد سایپا بر روی دروازه‌ ذوب‌آهن گفت: اگر از دقیقه 60 به بعد بازیکنان ما احتیاط نمی‌کردند، حداقل می‌توانستیم دو گل دیگر به حریف بزنیم.

منوچهری در پایان اظهار امیدواری کرد که روند موفقیت تیمش در دیدارهای آتی لیگ‌برتر ادامه داشته باشد.

لازم به توضیح است،‌ تیم فوتبال سایپای البرز عصر روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن اصفهان را در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

این پیروزی موجب شد که البرزی‌ها جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول