اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

ذوب‌آهن کابوس نیم فصل نخست را به فراموشی می‌سپارد

خبرگزاری فارس: تیم ذوب‌آهن برای اینکه کابوس نتیجه نگرفتن در نیم فصل نخست را فراموش کند، باید از بازی با راه‌آهن تمرین برد داشته باشد و این تیم نخستین قربانی تیم اصفهانی در دور برگشت شود.

ذوب‌آهن کابوس نیم فصل نخست را به فراموشی می‌سپارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نیم ‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال از فردا آغاز می‌شود و در یکی از این دیدارهای این هفته تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر از تیم راه‌آهن پذیرایی می‌کند.
تیم ذوب‌آهن در نیم فصل نخست مسابقات بدترین نتیجه طی چهار سال گذشته را کسب کرد و در نهایت نیز با رتبه ششم به کار خود پایان داد.
شاگردان منصور ابراهیم‌زاده که در این فصل با مشکلات مالی مواجه بوده‌اند، تمام دلایل نتیجه نگرفتن خود را به این موضوع نسبت می‌دهند، غافل از اینکه ذوب‌آهن تیم آماده و سرحال چند فصل قبل نیست و نباید نتیجه نگرفتن این تیم را به مشکلات مالی نسبت داد.
در طرف دیگر میدان نیز، علی دایی و شاگردانش در تیم راه‌آهن در رتبه چهاردهم جدول قرار گرفته‌اند تا این تیم نیز ناکام شناخته شود.
تیم ذوب‌آهن در صورتی که با برد برابر راه‌آهن کارش را آغاز کند، به ادامه مسابقات امیدوار می‌شود اما در صورتی که نتیجه نگیرد، احتمال بروز بحران وجود دارد.
به گزارش فارس، در مهم‌ترین دیدار هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم سپاهان در ورزشگاه آزادی میهمان تیم استقلال است.
دو تیم در حال حاضر رده‌های نخست و دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند تا تقابل آن‌ها حساسیت بیشتری پیدا کند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول