اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سایپای البرز:

نگران شرایط ذوب‌آهن هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: اگر چه از پیروزی پر گل تیم خود مقابل ذوب‌آهن خوشحالم، اما نگران شرایط ذوب‌آهن نیز هستم.

نگران شرایط ذوب‌آهن هستم
مجید صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و از جمله معدود تیم‌های فوتبال کشورمان است که به صورت حرفه‌ای اداره می‌شود.
وی تاکید کرد: هیچ یک از اهالی فوتبال منکر کارآمدی و تاثیر مثبت ذوب‌آهن بر کل فوتبال کشورمان نیستند و به طور قطع آسیب‌دیدن این باشگاه حرفه‌ای موجب متضرر شدن تیم ملی و فوتبال حرفه‌ای ایران خواهد شد. 
سرمربی تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه حضور در برابر تیم سابق چه احساسی ایجاد می‌کند؟ گفت: به طور قطع من سال‌های حضور در ذوب‌آهن را فراموش نخواهم کرد، اما امروز براساس قوانین حرفه‌ای فوتبال در خدمت سایپا و استان البرز هستم.
صالح ادامه داد: بنابراین از کسب پیروزی مقابل حریفان سایپا حتی اگر این حریف تیم اصفهانی ذوب‌آهن باشد نیز خوشحال می‌شوم.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه کسب این پیروزی آیا پایان‌بخش عدم نتیجه‌گیری‌های سایپا خواهد بود نیز گفت: تیم ما در حال حاضر آمادگی مطلوبی داشته و نتایجی که در نیم فصل دوم گرفتیم قابل قبول است.
صالح خاطرنشان کرد: البته یک مشکل تیم سایپا را رنج می‌دهد و آن‌هم فراز و فرودهای ما است، به صورتی که در برخی بازی‌ها خیلی خوب ظاهر شده و در دیگر دیدارها عملکرد ضعیفی داریم.
وی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم در جمع شش تیم بالای جدول قرار گیریم، باید همه دیدارها را با موفقیت پشت سر گذاشته و در تمام بازی‌ها قدرتمند ظاهر شویم.
صالح در پایان تصرح کرد: به طور قطع بازیکنان ما این توانایی را دارند و در دیدارهای آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.
لازم به توضیح است، تیم فوتبال سایپای البرز عصر روز گذشته در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفت و توانست این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.
انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول