اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه یک مشهد خبر داد

آغاز احداث پارک خطی شهید منتظری در مساحت 5 هزار مترمربع

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه یک از آغاز اجرای احداث پارک خطی بولوار شهید منتظری از حدفاصل سه راه بعثت تا میدان جمهوری اسلامی خبر داد.

آغاز احداث پارک خطی شهید منتظری در مساحت 5 هزار مترمربع
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مسعود ایاز اظهار داشت: با توجه به اینکه فاز یک این پروژه از حدفاصل میدان ملک آباد تا سه راه بعثت به اتمام رسیده برای اجرای فاز دوم تا تکمیل طرح، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفت تا این طرح به بهترین نحو به اجرا برسد.
وی تصریح کرد: مساحت این پروژه 5 هزارو 140 متر مربع است که میزان فضای طرح‌ریزی شده برای فضای سبز یک‌هزار و 300متر مربع و نیز 2هزار و 171مترمربع برای احداث ابنیه مانند پیاده رو، کف فرش و روشنایی در نظر گرفته شده است. 
شهردار منطقه یک با اشاره به اینکه افزایش کیفیت عبور و مرور و همچنین افزایش سرانه فضای سبز از اهداف اجرای این پروژه هستند، اظهار داشت: در این پارک شش آبنمای خطی در طول مسیر برای بهبود منظر شهری احداث می‌شود.
ایاز ادامه داد: اعتبار این طرح بالغ بریک میلیارد و 380میلیون ریال برآورد شده که با اجرای آن یک‌هزار و 670 متر مربع از پیاده‌روهای روبه‌روی منازل بازسازی می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول