اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج در پاسخ به منتقدان:

امنیت شرط نخست در ساخت پارک ولایت یاسوج است

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج در پاسخ به برخی منتقدان مسطح کردن فضای تپه‌ای پارک ولایت یاسوج گفت: قبل از هر چیز در ساخت پارک ولایت به امنیت آن می‌اندیشیم.

امنیت شرط نخست در ساخت پارک ولایت یاسوج است
قباد نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تخریب‌هایی که در محوطه پارک ولایت یاسوج صورت می‌گیرد، بیان کرد: شهر یاسوج در آینده نزدیک اصلی‌ترین مقصد گردشگری جنوب کشور خواهد شد و از همین رو نیاز مبرم به ساخت چنین فضایی داشتیم.
وی افزود: اکنون برخی از ما انتقاد می‌کنند که چرا در این محوطه تخریب و خاک‌برداری صورت می‌گیرد که در جواب آنها می‌گوییم به همان دلیل که سرگذشتی چون پارک جنگلی نصیب پارک ولایت نشود.
شهردار یاسوج امنیت را مهم‌ترین مقوله در ایجاد پارک‌ها و فضای سبز دانست و گفت: اکنون پارک جنگلی به واسطه موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی، مناسب گردشگران برای خواب و استراحت نیست چراکه به امنیت نیاز دارد.
نگین‌تاجی افزود: به همین دلیل و برای ایجاد بستر لازم امنیت در پارک ولایت، ترجیح داده شد که این پارک در فضایی مسطح ساخته شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به توجه هرچه بیشتر به اشتغال بخش بانوان و لزوم ساخت بازارچه بانوان در شهر یاسوج اظهار داشت: با احداث این بازارچه زنان شهر یاسوج نیز می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند و دست‌بافته‌ها، صنایع دستی و حتی تولیدات بومی محلی خود را به مردم عرضه کنند.
وی بیان کرد: بازارچه تولیدات محلی که در آن تولیدات خانگی زنان ارائه می‌شود با همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان بازرگانی در شهر یاسوج راه‌اندازی خواهد شد.
وی افزود: با ایجاد بازارچه خود اشتغالی و تولیدات محلی برای بانوان و با ایجاد امکانات لازم شرایط برای فروش صنایع دستی تولیدی بانوان در این بخش فراهم خواهد شد.
نگین تاجی با اشاره به لزوم حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی از سوی دولت با توجه به تصریح قانون اساسی و سند چشم‌انداز 20 ساله افزود: منظور از مشاغل یا کسب و کار خانگی آن دسته از فعالیت‌هایی است که توسط عضو یا اعضای خانواده در فضای مسکونی و در قالب یک طرح کسب و کار بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار شکل می‌گیرد و منجر به تولید خدمت و یا کالای قابل ‌عرضه به بازار خارج از محیط مسکونی می‌شود. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول