اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

فضای سبز شوشتر نیاز به توجه بیشتری دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: فضای سبز شوشتر نیازمند توجه ویژه است و در این باره باید تلاش بیشتری به کار برد.

فضای سبز شوشتر نیاز به توجه بیشتری دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر غلام سلطانیان شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: فضای سبز در برخی از مناطق شوشتر در حال خشک شدن است و باید در این باره چاره‌اندیشی شود.
وی با اشاره به اینکه به دلیل آبیاری نشدن فضای سبز برخی از مناطق در حال از دست دادن فضای سبز خود هستند، تاکید کرد: فضای سبز در شرایط کنونی آب و هوایی در خوزستان باید وضعیت بسیار خوبی داشته باشد این در حالی است که در شوشتر شاهد خشک شدن و از بین رفتن فضای سبز هستیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل وجود گرد و خاک‌های موسمی در استان بسیاری از درختان شهر پوشیده از خاک هستند و باید با شست‌وشوی درختان گامی در راستای نشاط و بهبود وضعیت برداشت و واحد فضای سبز شهرداری در این باره باید ایفای نقش بیشتری کند.
سلطانیان با اشاره به مصوبه جلسه قبل شورا افزود: مصوبه جلسه قبل شورا درباره واگذاری پارک‌های شهر شوشتر به بخش خصوصی باید اصلاح شود و باید قید «همه» پارک‌ها برای این مصوبه حذف شود زیرا نباید همه پارک‌های سطح شهر به بخش خصوصی واگذار شود.
وی با اشاره به مشکلاتی که این مصوبه ایجاد می‌کند، تاکید کرد: باید کوشید تا مردم از فضای سبز شهری استفاده کنند و نباید به واسطه واگذاری به بخش خصوصی محدودیتی برای استفاده از پارک‌ها ایجاد شود و برخی از پارک‌ها باید برای عموم آزاد باشند.
سلطانیان افزود: بخش‌های خصوصی در اداره پارک‌ها امتحان خود را پس نداده‌اند و در برخی از برهه‌های زمانی امتحانی، در انجام مسئولیت واگذار شده به آنها شکست خورده‌‌اند که این تجربه فضا را برای تامل بیشتر در این باره باز می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول