اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

آمادگی 100درصدی آمل برای نظام آموزشی‌ 3-3-6

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آمل گفت: آمل آمادگی 100درصدی برای اجرای طرح 3-3-6 آموزش و پرورش را دارد.

آمادگی 100درصدی آمل برای نظام آموزشی‌ 3-3-6
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صدیقه لطفی نائیج ظهر امروز در دومین جلسه کاری کانون مدرسان آموزش خانواده آمل با موضوع نقش و تاثیر تکنولوژی آموزشی بر تربیت‌پذیری کودکان با اشاره به سرعت تغییر و تحول در آموزش گفت: مدرسان آموزش خانواده بازوان توانمند و از اصلی‌ترین ارکان هدایت خانواده‌ها هستند.
وی در ادامه یادآور شد: مدرسان نقش ویژه‌ای در تبیین اهداف و نگرش‌های آموزشی و پرورشی دارند.
لطفی‌نائیج عنوان کرد: آگاهی بر نحوه آموزش و برنامه‌ریزی‌های آموزشی و پرورشی حق خانواده‌هاست و مدرسان آموزش خانواده در این امر نقش محوری دارند.
معاون آموزش ابتدایی آمل با اعلام اینکه از سال تحصیلی آینده، نظام آموزشی شش سه سه در مدارس اجرایی می‌شود، گفت:  از سال آینده پایه ششم ابتدایی به دوره ابتدایی اضافه می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه در سال تحصیلی 92-91 پایه اول راهنمایی نداریم، بیان داشت: با مطالعات میدانی انجام شده، این شهرستان آمادگی اجرای 100 درصدی طرح شش سه سه را دارد.
کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش آمل نیز در این جلسه با اشاره به تاثیرپذیر بودن کودکان و نوجوانان تصریح کرد: دسترسی و تسلط بر تکنولوژی و بهره‌گیری درست از آن توسط مدرسان و کارشناسان در عرصه‌های آموزش و پرورش  از مولفه‌های مهم قدرت و پیشرفت حرفه‌ای مدرسان و کارشناسان در برقراری ارتباط کلامی با والدین محسوب می‌شود.
بهروز قاسمی اذعان داشت: به روز بودن اطلاعات مدرسان از طریق تهیه منابع علمی معتبر و مطالعه و استفاده از تکنولوژی‌های آموزشی به هدف افزایش سطح آگاهی والدین بسیار مفید است.
در این جلسه دو کتاب تلفن همراه نوشته دکتر مرتضی منطقی و بازی‌های ویدیویی و رایانه‌ای در کودکان ترجمه سید حسن عابدی برای استفاده علاقمندان معرفی شد.
انتهای‌ پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول