اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

14 موسسه کاریابی در اردبیل بیکاران را هدایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با هدف هدایت درست جویندگان کار به سمت اشتغال مولد 14 موسسه کاریابی غیردولتی با مجوزهای و صلاحیت‌های تایید شده مشغول فعالیت هستند.

14 موسسه کاریابی در اردبیل بیکاران را هدایت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات اشتغال شهرستان اردبیل اظهار داشت:‌ با فعال شدن این موسسات به تدریج فضای کار و فرصت‌های شغلی فراهم شده که امیدواریم با رونق یافتن فعالیت‌های مشاغل خانگی بخش عظیمی از کار و فعالیت این موسسات به ثمر بنشیند.
وی از معرفی متقاضیان مشاغل خانگی با برآورد هزینه‌ای ایجاد فرصت اشتغال به ارزش 32 میلیارد تومان و تکمیل پرونده آنها برای ارائه به بانک‌های عامل خبر داد و افزود: تا پایان دی ماه به نظر می‌رسد ظرفیت 40 میلیارد تومانی معرفی پرونده مشاغل خانگی تکمیل شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: ما در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان از همان ابتدای سال با ارزیابی توان دستگاه‌ها در حوزه اشتغال برای 37 هزار شغل برنامه‌ریزی کردیم اما با مصوبه شورای اشتغال کشور این ظرفیت به 51 هزار فرصت شغلی افزایش یافت.
منوری با بیان اینکه به شدت از آمار ‌بازی و کم و زیاد آمار پرهیز می‌کنیم، بیان داشت: هرگز اجازه نمی‌دهیم آمار غیر‌واقعی وارد سامانه شده و اشتغالی که به حق ایجاد نشده است در سامانه ثبت شود.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر اکثر طرح‌های مربوط به کمیته امداد و بهزیستی در حال به ثمر نشستن است و ما به یقین به تعهد اشتغال سالانه خود با همراهی خوب بانک‌ها عمل می‌کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از معرفی 10 هزار متقاضی کسب و کار خانگی با 32 میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های عامل خبر داد و یادآور شد: 20 درصد تحقق اشتغال امسال استان از محل کسب و کار خانگی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منوری در پایان سخنان اظهار داشت:‌ ما فعالیت‌های نظارتی خود را تقویت کردیم به طوری که دبیرخانه اشتغال قبل از اجرای طرح، دستگاه اجرایی حین اجرای طرح و بانک‌ها و بازرسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بعد از اجرای طرح به دقت بر راست‌آزمایی طرح و اجرای دقیق آن نظارت می‌کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول