اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی

آمار بیکاری در کردستان کاهش می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، تجارت و معدن استان کردستان گفت: با آغاز به کار طرح‌های در دست اجرا و نیمه تمام صنعتی در استان آمار بیکاری در این استان کاهش می‌یابد.

آمار بیکاری در کردستان کاهش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سیروس شاه‌غیبی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای هم‌خانواده سازمان صنعت، تجارت و معدن کردستان، اظهار داشت: اجرای طرح شبنم، طرح شبکه بازرسی و نظارت از اول بهمن سال جاری در چهار گروه کالایی لوازم خانگی، رایانه و ملحقات آن، تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی اجرا می‌شود.
شاه‌غیبی گفت: توزیع و عرضه این چهار گروه کالایی باید از نقطه ورود به کشور تا مرحله مصرف آن دارای بارکد دو بعدی، فاکتور خرید و گارانتی معتبر باشد و در غیر این صورت‏، کالا قاچاق محسوب شده و با عرضه‌کنندگان آن برابر ماده 62 قانون نظام صنفی برخورد می‌شود.
وی از شهروندان درخواست کرد برای نحوه حصول اطمینان از اصالت و مرغوبیت کالا با استفاده از بارکد دو بعدی کد کالا را به شماره 3000392 و یا از طریق تلفن گویای 88969296 و یا از سایت www.shabnam.ir استعلام نموده و با خیالی آسوده استفاده لازم و کافی را از کالای مذکور ببرند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات از تمامی اقشار مردم خواست با حضور پرشور خود همانند سایر انتخابات دیگر نشاط و شادابی خاصی به انتخابات بدهند و جواب محکمی به یاوه‌گویان و بدخواهان نظام بدهند. 
شاه‌غیبی با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه به استان کردستان این سفرها را مایه خیر و برکت برای استان خواند و افزود: در چند روز آینده طرح‌های بسیار خوب و قابل توجه صنعتی در استان کلنگ‌زنی خواهد شد.
وی گفت: با آغاز به کار طرح‌های در دست اجرا و نیمه تمام صنعتی در استان ان‌شاءالله شاهد برچیده شدن معضل بیکاری در استان خواهیم بود و انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک کردستان به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشورمان جایگاه واقعی خود را پیدا کند.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول