اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد دهه فجر گچساران خبر داد

تشکیل سه کمیته کاری در ستاد دهه فجر گچساران

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد دهه فجر گچساران از تشکیل سه کمیته کاری برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر در گچساران خبر داد.

تشکیل سه کمیته کاری در ستاد دهه فجر گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر گچساران اظهار کرد: فجر منشأ همه خیرات و عزت‌آفرینی‌ها، اقتدار و بزرگی ایران بوده و برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای یادآوری خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: عظمت ‌آفرینی‌ها و پیش‌بینی‌های ایران در عرصه جهانی و بیداری ملت‌ها ریشه در فجر بزرگ انقلاب اسلامی ایران دارد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران و مسئول ستاد دهه فجر این شهرستان بیان داشت: امام راحل در بهمن 57 پس از 15 سال بر قلب میلیون‌ها ایرانی عاشق ولایت پا گذاشت و وارد ایران شد تا بساط حکومت 2 هزار و 500 ساله پهلوی در هم ریخته شود.
مرادی خاطرنشان کرد: همه ما در برابر عظمت‌آفرینی ملت ایران در آن سال‌ها مسئول هستیم و در هر دوره‌ای باید تلاش کنیم دهه‌فجر باشکوه‌تر، پررنگ‌تر و با عظمت‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.
وی ابراز داشت: در دهه فجر امسال باید برنامه‌های شادی‌آفرین اسلامی، دینی و متنوعی اجرا شود تا مردم شیرینی این پیروزی بزرگ را بار دیگر احساس کنند.
مرادی با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌های دهه فجر باید برای حفظ و یادآوری خاطره‌های این دهه برنامه‌ریزی کرد، افزود: همه ادارات و نهادهای گچساران تا 20 دی یک نماینده تام‌الاختیار را برای شرکت در جلسات و پیگیری اجرای مصوبات در آن اداره در نظر بگیرند و به صورت کتبی به ستاد دهه فجر معرفی کنند.
این مقام مسئول در گچساران تأکید کرد: مسئولان و رؤسای ادارات با ارائه راهکارهای عملی و مطلوب ستاد دهه فجر گچساران را برای برنامه‌ریزی منسجم، ایده‌آل و مطلوب در اجرای برنامه‌های دهه فجر کمک کنند.
مرادی با بیان اینکه مرکزیت ستاد دهه فجر گچساران اداره آموزش و پرورش این شهرستان است، گفت: برای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال سه کمیته کاری پیش‌ بینی شده است.
وی، کمیته‌های فرهنگی تحلیلی، پشتیبانی و برنامه‌ریزی و سیاستگذاری را سه کمیته تشکیل‌شده در ستاد دهه فجر گچساران عنوان کرد.
مرادی یادآور شد: کمیته سیاستگذاری به‌عنوان مرکزیت ستاد دهه فجر بوده و برای برنامه‌ریزی، تقسیم کار میان دستگاه‌های اداری و نهادهای مردمی و گروه‌های غیر اداری برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دهد.
وی از مسئولان ادارات و نهادهای مردمی گچساران خواست تا پیشنهادات، طرح‌ها و برنامه‌ها، طرح‌های افتتاحی و قابل بهره‌برداری و یا برنامه‌ کلنگ‌زنی‌ پروژه‌ها و برنامه‌های درون دستگاهی و عمومی قابل اجرا در دهه فجر اداره خود را تا تاریخ 25 دی به ستاد دهه فجر گچساران اعلام کنند.
مسئول ستاد دهه فجر گچساران بیان داشت: مسئولان برنامه‌های خود را اعلام کنند تا در یک برنامه زمان‌بندی مشخص قرار داده شود و همه برنامه‌ها به طور منظم اجرا شود.
مرادی از مسئولان ادارات خواست تا برنامه‌های خلاق و ابداعی جدیدی را طرح‌ریزی و اجرا کنند تا کارکنان ادارات و اقشار مختلف مردم با شوق و شور بیشتری در این برنامه‌ها شرکت کنند.
وی، 12 فروردین و لحظه ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی را به‌عنوان اولین روز و رسمی‌ترین و نقطه آغاز همه برنامه‌های این دهه عنوان کرد و بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، نهادهای گچساران برای برنامه‌های این روز بزرگ و تاریخی تأکید کرد.
مرادی یادآور شد: مسئولان ادارات برای آذین‌بندی ادارات خود منتظر ستاد نباشند و غبارروبی و تزئین ساختمان و آماده‌سازی ادارات برای اجرای برنامه‌های دهه فجر به نحو مطلوب و مناسبی انجام گیرد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول