اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد خبر داد

تشکیل 333 ستاد دهه فجر در شهرستان شهرکرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد از تشکیل 333 ستاد دهه فجر به صورت تخصصی، آموزشگاهی، بخشی، شهری و روستایی در راستای برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 333 ستاد دهه فجر در شهرستان شهرکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان، اظهار داشت: نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی با برنامه‎ریزی مناسب و ابتکار عمل و فراهم آوردن زمینه نشاط و شادمانی مردم در جامعه از جمله وظایف و ماموریت این ستادها است.
وی از دهه فجر به‌عنوان فرصتی مغتنم برای تبیین نقش رهبری در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب یاد کرد و افزود: جلسات ستاد دهه فجر در این شهرستان در همین راستا و به منظور هماهنگی، ایجاد وحدت رویه و فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری مردم و اقشار مختلف جامعه برای نقش آفرینی در ایام الله دهه فجر به صورت منظم برگزار می‎شود.
کاظمی برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حد یک انقلاب دیگر دانست و گفت: در حال حاضر ایران تنها کشوری است که از استقلال واقعی در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، نظامی و علمی برخوردار است که این استقلال برای دشمنان قابل تحمل نیست.
فرماندار شهرکرد خاطرنشان کرد: دشمنان همه تلاش خود را با صرف هزینه‎های فراوان برای ضربه زدن به استقلال کشور به کار گرفته‌اند اما غافل از اینکه ملت ایران به برکت رهنمون‎های مقام معظم رهبری همه توطئه‎ها را خنثی خواهند کرد.
وی به نقش مردم و مجاهدت آنان در پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق اهداف بلند آن اشاره کرد و گفت: بصیرت و گوش به فرمان بودن مردم از جمله مهم‎ترین ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی و علت به ثمر نشستن آن است.
وی با پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ادامه داد: شهدا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی هستند و همه افتخارات ما در صحنه‌های بین‎المللی مرهون و مدیون خون شهیدان است.
فرماندار شهرستان شهرکرد پرداختن به سیره شهدا را وظیفه تمامی آحاد مردم برشمرد و گفت: برهمین اساس لازم است تا راه و اهداف آنها گم نشود و بیاموزیم که شهدا برای رسیدن به هدف خود از چه منطقی برخوردار بودند.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول