اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر شهرری تشکیل شد

خبرگزاری فارس: با برگزاری نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ری کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر تشکیل شد.

کمیته‌های اجرایی ستاد دهه فجر شهرری تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران صبح امروز با برگزاری نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ری و با تصویب اعضای کمیته‌های اجرایی این ستاد تشکیل شد.
نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ری به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه شهرری تشکیل جلسه داد.
امام جمعه شهرری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند متعال پیامبر اسلام را برای موفقیت در مسئولیتی که به عهده دارد و همچنین کم شدن مشقت‌ها و فشارهای روزانه به نماز شب و قرائت قرآن توصیه می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی توجه به این توصیه را راهگشای همه افراد برای گذر از سختی‌ها و مسئولیت‌ها دانست.
فرماندار شهرستان ری نیز در ادامه این جلسه ضمن تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع) برگزاری این جلسه را نخستین گام برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم دهه فجر در شهرستان دانست.
باقرنژاد گفت: مهم‌ترین برنامه پیش روی ما انتخابات مجلس است که اهمیت فراوانی دارد و تبعات فرا ملی آن از هم اکنون قابل مشاهده است.
وی تقارن هفته وحدت با دهه فجر انقلاب اسلامی را پیش از انتخابات مجلس اتفاق فرخنده‌ای دانست که در صورت بهره‌برداری مناسب می‌تواند برکات زیادی برای کشور داشته باشد.
فرماندار شهرستان ری عنوان کرد: پیوند دادن این مناسبت‌ها و برگزاری هرچه بهتر آنها می‌تواند گرمابخش حضور مردم در انتخابات مجلس باشد.
در ادامه این جلسه مسئول رسیدگی به امور مساجد با برشمردن بازخوردهای راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته در شهرری، حضور مردم در آن راهپیمایی را بیش از حد تصور و پیش‌بینی‌ها دانست.
حجت‌الاسلام اصغری نیز در ادامه این نشست حضور چشمگیر ائمه جماعات شهرری همراه با اهالی مساجد و محلات خود را از نکات بارز راهپیمایی سال گذشته دانست.
در پایان جلسه و با مطرح شدن نقطه نظرات حضار، کمیته‌های اجرایی ستاد تشکیل شد تا مباحث تخصصی تر در این کمیته‌ها پیگیری شود.
پشتیبانی و اصلاع‌رسانی، انتظامی، اجرایی و همچنین فرهنگی و محتوایی کمیته‌های چهارگانه‌ای بود که در این جلسه تشکیل شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول