اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

رویکرد ستاد دهه فجر فارس مقابله با فتنه است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: رویکرد و اولویت اصلی کمیته ستاد دهه فجر فارس، مقابله با جریان فتنه و حضور حداکثری مردم در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

رویکرد ستاد دهه فجر فارس مقابله با فتنه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی بعد از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد دهه فجر استان فارس اظهار داشت: برای برگزاری مراسم دهه فجر 31 کمیته تخصصی تشکیل شده است که شرح وظائف تشکل‌ها و صنف‌های مختلف تدوین و ارائه می‌شود.‌
رضایی خاطر نشان کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، دارای سبقه فرهنگی بوده، چرا که فرهنگ و تمدن شیعه در راستای شادی و نشاط جامعه اسلامی قرار دارد.
وی تصریح کرد: شعار آزادی و عدالت‌طلبی از ابتدای انقلاب اسلامی موجب بیداری نهضت‌های اسلام‌خواهی و دموکراسی نزد ملل مسلمان و کشورهای غربی و اروپایی شده است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: دستاوردهای نظامی، اطلاعاتی، فرهنگی و علمی قابلیت بیان در فضای دهه فجر را داشته و این موفقیت ایران اسلامی را در خارج از مرزها به عنوان کشوری مقتدر و غیروابسته به شرق و غرب معرفی کرده است.
رضایی با اشاره به اینکه عناصر و سران فتنه که سرمایه خود را در این جریان از دست داده‌اند با ترفند جدید در قالب انتخابات درصدد مقابله با حاکمیت و نظام اسلامی هستند، افزود: تعداد اندکی که فریب اهداف شوم معاندان را خورده بودند، بعد از واقعه‌ای که در عاشورا روی داد به ماهیت عناصر ضد انقلاب پی برده و به صف هواداران و پیروان ولایت پیوستند.
وی بیان داشت: برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن دهه فجر تمام اعضای کمیته‌های تخصصی تا 25 دی ماه فرصت دارند تا برنامه‌های تدوین شده را به ستاد مرکزی دهه فجر ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس حضور نیروی‌های انتظامی در برقراری امنیت را ضروری دانست و گفت: هر ساله در مراسم دهه فجر کمیته بسیج مردمی تشکیل می‌شود و در برپایی این رویداد فرهنگی و سیاسی، نقش مهمی را ایفا می‌کند، چرا که بسیج قبل از نظامی بودن، یک جریان فرهنگی و مردمی است.
انتهای پیام/و۲۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول