اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در بیت قدیمی حضرت امام صورت گرفت

تجدید میثاق کمیته مساجد ستاد دهه فجر با آرمان‌های امام راحل

خبرگزاری فارس: اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در بیت تاریخی حضرت امام در قم، با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

تجدید میثاق کمیته مساجد ستاد دهه فجر با آرمان‌های امام راحل
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی متشکل از نمایندگان شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، مرکز رسیدگی به امور مساجد، موسسه عمران مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر، سازمان بسیج و محلات و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پنجشنبه شب با حضور در بیت تاریخی حضرت امام در قم با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب تجدید عهد و پیمان کردند.
حجت‌الاسلام محمد یزدی مسئول استفتائات دفتر مقام معظم رهبری در بیت امام در حاشیه بازدید اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از بیت امام،‌ به ذکر خاطراتی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان اینکه امام قدم بزرگی در خدمت به مردم برداشت، تاکید کرد: باید با تاسی به امام راحل در راه حفظ انقلاب و خدمت به مردم تلاش کنیم و در این راه ذره‌ای کوتاه نیاییم.
حجت‌الاسلام احمدی،‌ مسئول بیت تاریخی حضرت امام نیز در سخنانی با بیان اینکه انقلاب با عظمت ایران با رهبری‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و صرف سرمایه‌های سنگین و با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است، خاطرنشان کرد: اکنون باید به گونه‌ای رفتار کنیم که خدای ناکرده شرمنده امام و شهدا نباشیم.
دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در پایان بازدید اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از بیت تاریخی امام در سخنانی از قم به عنوان آشیانه اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت: هر کس می‌خواهد ایمانش را با اهل بیت(ع) تجدید کند باید به قم بیاید و به زیارت حضرت معصومه(س) مشرف شود.
وی با اشاره به وجود بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه(ع) در شهر مقدس قم اظهار داشت: این بارگاه مطهر همواره مایه خیرات و برکات بوده که امیدواریم ما نیز بتوانیم از برکات معنوی این بارگاه بهره‌مند شویم.
حجت‌الاسلام حمید رضا ارباب سلیمانی با بیان اینکه امروز توفیق حضور در بیت تاریخ‌ساز بنیانگذار انقلاب اسلامی را پیدا کرده‌ایم،‌ خاطرنشان کرد: در حقیقت نطفه انقلاب و همه حرکت‌های مردمی، سازنده و تحولات اجتماعی از این جا بسته شد و گام‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی از این منزل برداشته شد.
وی با اشاره به خاطراتی از امام به نقل از همسر ایشان گفت: همسر امام نقل می‌کند که گاهی اوقات این تعبیر «ما می‌توانیم» را از امام می‌شنیدم، که آرام آرام همین عبارت در وجود ایشان و به تبع آن در یاران امام و بعد هم در جامعه و بعد هم در بین مسلمانان رایج شد.
دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه ان‌شاالله ما نیز همواره این جمله «ما می‌توانیم» را به یاد داشته باشیم،‌ ابراز داشت: باید تلاش کنیم که همواره راه امام را با همان دقت‌ها و ظرافت‌ها که داشت ادامه دهیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول