اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

راه‌اندازی میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی میز خدمت این اداره‌کل در راستای تکریم ارباب رجوع خبر داد.

راه‌اندازی میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ابراهیمی صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: امروزه ابزار الکترونیکی، انجام امور و ایفای وظایف شهروندی را بسیار ساده‌‌تر، سریع‌تر و ارزان‌‌تر کرده است.
وی با اشاره به اهداف اصلی دولت الکترونیک در استان تصریح کرد: ارائه خدمات و تسهیلات بهینه به مردم و کاهش هزینه‌ها که در نهایت به صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها منجر می‌شود، از جمله اهداف دولت الکترونیک است.
ابراهیمی افزود: اکنون باید با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی درست مردم را تشویق به استفاده از این امکانات کرد.
وی با بیان اینکه بحث دولت الکنرونیک و استفاده از فن‌آوری اطلاعات جزو الزامات قانونی است، گفت: این امکان با کمک و همکاری دستگاه‌ها به ویژه استانداری و شرکت‌های خدماتی به ثمر خواهد نشست.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تحقق دولت الکترونیک نیاز به یک فرهنگسازی طولانی دارد که در نتیجه همگرایی تمام مسئولان و کارکنان ممکن می‌شود.
وی ادامه داد: در بحث تحقق دولت الکترونیک باید نوع نگرش و مدیریت مسئولان، نهادها و ادارات و همچنین کارکنان تغییر یابد و استفاده از الکترونیک و امکانات را به عنوان ابزاری برای تسهیل امور و پیشبرد کارها، مورد قبول قرار گیرد.
ابراهیمی اظهار داشت: تحقق دولت الکترونیک یکی از اهداف مهم دولت است که استقرار آن می‌تواند موجب رضایت‌مندی بیشتر مردم و کاهش چشمگیری در هزینه‌ها شود.
وی با اشاره به اهداف و مزایای دولت الکترونیک، گفت: کاهش تشریفات دست و پاگیر اداری، ارائه خدمات­ الکترونیکی، اطلاع­رسانی الکترونیکی، تامین رضایت شهروندان، افزایش اقتدار ملی،  افزایش بهره‌وری، توسعه مشارکت مردمی، شفافیت امور و کاهش رشوه­خواری،  تصمیم‌گیری سریع مبتنی بر اطلاعات و کارآفرینی از مهم‌‎ترین این مزایا به‌‎ شمار می‎رود.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: برای تحقق دولت الکترونیکی نیاز به توسعه زیرساخت‌هایی است که ایجاد، بهره‌برداری و نگهداری از آن‌ها نیازمند نیروی کار فناوری اطلاعات است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول