اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون حج و زیارت استان زنجان صورت گرفت

اعلام نحوه نام‌نویسی و تشرف به عمره مفرده حجاج زنجانی

خبرگزاری فارس: معاون حج و زیارت استان زنجان گفت: نحوه نام‌نویسی و تشرف به عمره مفرده سال 90 – 91 اعلام شد.

اعلام نحوه نام‌نویسی و تشرف به عمره مفرده حجاج زنجانی
جعفرمحمد لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: عملیات نام‌نویسی در گروه‌ها و اعزام حجاج طی دو مرحله در سال‌جاری صورت‌ می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در مرحله نخست، افراد از 12 بهمن ماه سال‌جاری به حج مشرف می‌شوند، افزود: در مرحله نخست، اعزام‌ها تا 26 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه می‌یابد.
معاون حج و زیارت استان زنجان خاطرنشان کرد: در مرحله دوم، اعزام زائران از 27 اردیبهشت ماه سال آینده آغاز و تا 28 تیرماه همین سال ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: پذیرش متقاضیان دارای اولویت تشرف در گروه‌های مرحله نخست از تاریخ 14 آذرماه سال‌جاری به ترتیب در هر استان برابر اطلاعیه‌هایی که اعلام می‌شود، آغاز می‌شود.
محمدلو خاطرنشان کرد: دارندگان فیش‌های بانک ملت که واریزی آنها سال 87 باشد، از اولویت‌های اعزام حج عمره محسوب می‌شوند.
وی تصریح کرد: دارندگان قبوض بانک ملی در سال‌های 76، 63، 82 و افرادی که تا تاریخ پنجم فروردین 86 فیش‌های خود را پرداخت کرده باشند، در این دوره اعزام می‌شوند.
معاون حج و زیارت استان زنجان خاطرنشان کرد: مشمولان نام‌نویسی و تشرف مرحله نخست مشمول دارندگان اولویت‌های یک تا 230 بانک ملت که در نام‌نویسی عمومی سال 1387 شرکت کرده و دارای کارت نام‌نویسی هستند، می‌شود.
وی با بیان اینکه با توجه به فراخوان‌های مکرر این سازمان طی سنوات گذشته از همه دارندگان قبوض بانک ملی مربوط به نام‌نویسی‌های سنوات 1363، 1376 و 1382 تا 1386 و عدم تشرف آنان‌، در سال جاری برای آخرین بار از دارندگان این قبوض دعوت به عمل می‌آید، افزود: بدیهی است عدم مراجعه و نام‌نویسی آنان در عمره جاری به منزله انصراف از سفر است.
محمدلو تصریح کرد: متقاضیان به منظور اطلاع از اولویت‌های تشرف می‌توانند به آدرس الکترونیکی این سازمان و یا به شعب مربوطه مراجعه کرده و از اولویت تشرف خود مطلع شوند.
وی یادآور شد: اسامی و آدرس دفاتر زیارتی مجاز به همراه تاریخ پرواز، گروه قیمتی و هزینه آن و سایر اطلاعات لازم در هر استان توسط دفاتر حج و زیارت استان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 12 و 13 دی ماه سال جاری از طریق جراید کثیرالانتشار محلی اعلام و تاریخ و نحوه پذیرش متقاضیان نیز برابر زمان‌بندی مربوط هر استان در دفاتر زیارتی آغاز می‌شود.
معاون حج و زیارت استان زنجان خاطرنشان کرد: قبل از اعلام رسمی کارگزاران در جراید، هیچ یک از کارگزاران مجاز به پذیرش متقاضیان و اخذ مدارک از آنان با عناوین رزرو و لیست انتظار نبوده و نام‌نویسی فقط در روز و ساعت اعلام شده از سوی دفتر حج و زیارت استان‌ها و با حضور ناظران مربوطه انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: چنانچه در مهلت مقرر مراجعه واجدان شرایط برای نام‌نویسی و تکمیل ظرفیت‌های پروازی صورت نگیرد‌، سازمان حج و زیارت با دعوت از اولویت‌های بعدی نسبت به تکمیل ظرفیت گروه‌ها اقدام می‌کند.
محمدلو بیان داشت: متقاضیان در مهلت تعیین شده باید به کارگزاران مجاز در سطح شهرهای استان مراجعه و نسبت به نام‌نویسی در گروه و تاریخ مورد نظر اقدام کنند.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه ظرفیت هر گروه تعیین و قابلیت افزایش ندارد، درخواست می‌شود، همشهریان در مراجعه به دفاتر دقت لازم را در نام‌نویسی خود داشته باشند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول