اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای اسدیه خبر داد

تحقق 117 درصدی تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای اسدیه

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای اسدیه از تحقق 117 درصدی تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای این بخش خبر داد.

تحقق 117 درصدی تعهدات آموزشی فنی و حرفه‌ای اسدیه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی، محمد معتمدی در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی مرکز، اجرای تعهدات آموزشی مصوب شده این مرکز را 117 درصد اعلام کرد.
وی افزود: تعهداتی که اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در بخش دولتی در سال 1390 برای مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اسدیه مصوب کرد 66 هزار و 427 نفرساعت بود که تاکنون 77 هزار و 473 نفرساعت اجرا شده است.
سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای اسدیه افزود: در بخش برگزاری آزمون، از ابتدای سال‌جاری تاکنون شش دوره آزمون برگزار شده که از بین 423 نفر معرفی شده به آزمون 192 نفر موفق به دریافت گواهینامه از آموزش فنی و حرفه‌ای استان شده‌اند.
معتمدی تعداد کارگران بخش صنعت ساختمان را که موفق به دریافت کارت مهارت و گواهینامه از اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان شده‌اند را 120 نفر اعلام کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه کارگران فعال در بخش صنعت ساختمان ملزم به داشتن کارت و گواهینامه مهارت برای استفاده از تسهیلات بیمه شده‌اند، این مرکز اقدام به برگزاری سه دوره آزمون در اردیبهشت، مرداد و آبان ماه برای 246 نفر در بخش صنعت ساختمان کرده است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی نیز اجرای 117 درصدی تعهدات آموزشی مرکز اسدیه را نقطه عطف فعالیت‌های مرکز دانست.
حسین خوشایند افزود: توسعه آموزش‌های موردنیاز شهرستان که نقش موثری در اشتغال و توسعه پایدار شهرستان ایفا می‌کند از برنامه‌های این اداره‌کل است.
وی ضمن بررسی کمبودها و نواقص موجود در خوابگاه شبانه‌روزی، کارگاه‌ها و انبارها، راه‌اندازی و تجهیز کارگاه‌های آموزشی را در هر شهرستان بر پایه نیازسنجی و برنامه‌ریزی دستگا‌ه‌های مختلف آن شهرستان دانست.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی نیروی انسانی کارآمد هر سازمان و دستگاه را جزو سرمایه ارزشمند آن مجموعه معرفی کرد و از آنها خواست تا با ارائه پیشنهادات سازنده در راستای رشد و شکوفایی آموزش فنی و حرفه‌ای بکوشند.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول